Peace. Love. Books. devine Mellow


posted by Laurentzyu

No comments


Probabil unii dintre voi știți deja de mutarea mea de la începutul acestui an pe o altă platformă de blogging, și anume Wordpress, dar unii nu, așa că trebuie să vă anunț. :) Simțind că munca mea de aici este în zadar, am avut nevoie de un nou început, așa că iată-l: o lume care își propune să aducă cititorilor săi câte o porție de cultură în fiecare zi. A rămas un blog de cărți la care am adăugat, însă, și filme, seriale, muzică, pictură, poezie, fashion, arhitectură și tot ceea ce înseamnă artă. Nu v-am spus până acum deoarece n-am știut dacă o să meargă, crezând că mă voi întoarce, dar cum proiectul a fost bine primit, am hotărât să rămân acolo, și calitatea articolelor clasându-se pe un alt nivel. Și aspectul blogului (optimizat și pentru mobil sau tabletă) este unul mai atractiv și mai degajat, astfel încât informația să poată fi mai bine asimilată. Cu alte cuvinte, un blog de care sunt mai mulțumit decât acesta. 

Așadar, dacă doriți să mă urmăriți în continuare, vă aștept pe Mellow, unde puteți fi la curent cu toate articolele abonându-vă prin e-mail sau adăugând URL-ul blogului în news feedul vostru. Mulțumesc pentru cei doi ani frumoși petrecuți pe Blogspot (Laurentzyu's Books, implicit Peace. Love. Books.), atât vouă, cititorilor, cât și editurilor (All, Art, Litera, Polirom, Rao, Trei) și librăriilor online (Libris, Dor de carte) care au fost alături de mine și nu au spus niciodată "nu" (o să le contactez pe fiecare în parte în privința mutării). 

Dacă aveți ceva de spus, vă ascult cu cea mai mare plăcere, și nu uitați să împărtășiți și părerile voastre legate de această schimbare majoră! Mai multe detalii găsiți aici!

Laurențiu

Leave a Reply

Ai citit articolul? Spune-ți părerea aici!