I love music # 7


posted by Laurentzyu on

1 comment


Mâine e luni. Încă o săptămână de școală. A doua, mai exact, și deja m-am săturat. Niciodată nu am mai început așa, în forță. Acesta este și motivul pentru care prezența mea pe blog e aproape inexistentă. Mai nou, testele inițiale se vor trece în catalog, așa că trebuie să facem față acestei perioade atât de încărcate. Nu mi se pare corect, asta însemnând că testele vor fi mai grele decât tezele, dar asta e, nu ne putem pune cu sistemul de învățământ de la noi din țară și nici nu-l putem ridica de la pământ. 

În fine, cum timp de citit, filme și seriale nu prea mai avem, mai merge în pauză să ascultăm puțină muzică (de citit nu putem citi, că sigur ne vom opri prea târziu). Aveți mai jos trei melodii drăguțe de pus pe replay. Și stați pe aproape, urmează încă o postare în rubrica This is art și o nouă recenzie!


Și dacă tot am amintit de seriale, trebuie să vă anunț că din 15 octombrie, în fiecare marți, de la ora 22, canalul TV Diva Universal va difuza primul sezon al serialului Arrow/ Arcașul

Dems - Toca's Miracle

Princess Chelsea - The Cigarette Duet

Hot Natured feat. Anabel Englund - Reverse Skydiving

1 comment

  1. Anonim

Leave a Reply

Ai citit articolul? Spune-ți părerea aici!