CONCURS: Vineri 13 alaturi de Stephen King


posted by Laurentzyu on ,

6 comments

Știu că nu am făcut tot ce mi-am propus pentru această zi, dar fiind ultima de vacanță, nepunând la socoteală și week-end-ul, am profitat puțin și m-am pregătit spiritual pentru încă un an de școală. Poate data viitoare, în decembrie, mă pregătesc mai devreme pentru un asemenea eveniment. :)) Iar acum, concursul promis!

  
 

Puteți câștiga cărțile de mai sus, în format PDF, lăsând un comentariu la această postare care să conțină numele cu care urmăriți blogul prin GFC. Comentariile cu numerele 1, 3, și 13, dacă va exista, câștigă.

UPDATE: Raluca P. și Vlasceanu Loredana, aștept adresele voastre de e-mail pentru a vă putea trimite cărțile!

Nu uitați de filmul horror din această noapte, mâine discutăm despre ele. Găsiți o listă din care vă puteți alege aici

6 comments

Leave a Reply

Ai citit articolul? Spune-ți părerea aici!