Leapsa SHINE ON


posted by Laurentzyu on

1 comment


Am primit această leapșă minunată de la Leontina și Nastya Păun

1. Pune imaginea pe blogul tău.

2. Menționează persoana care te-a nominalizat.
Am scris și mai sus, să nu facem risipă de litere. Dacă m-a mai nominalizat cineva, îmi pare rău, dar nu am văzut. 

3. Spune 7 lucruri despre tine.
  • Îmi place să scriu, iar într-o zi aș vrea să scriu și o carte.
  • Aștept cu nerăbdare ecranizarea volumului 2 din Jocurile Foamei.
  • Îmi plac la nebunie filmele alb-negru. 
  • Nu îmi pot alege un film sau o carte preferată, sunt atâtea pe care nu mi le pot scoate din cap.
  • Sunt disperat după drame de orice fel.
  • Îmi place foarte mult să îmi omor timpul ascultând muzică.
  • Sunt foarte sensibil (din păcate).
4. Nominalizează 15 persoane.
Deși mi se par cam multe, trebuie să mă supun regulilor, așa că dau și eu mai departe: Krisz și Alexya, Roxana, Alexandra, Claudiu, Larisa, Monica (ambele!), Daniela, Geany și Alexandra, Adry și cine altcineva o mai vrea!

1 comment

Leave a Reply

Ai citit articolul? Spune-ți părerea aici!