Leapsa cu elementele naturii


posted by Laurentzyu on

1 comment


Am mai găsit o leapșă antică pe care nu am completat-o, și cum nu e frumos să o las așa, am zis să mă pun pe treabă. Mulțumesc Alexandrei și celor care mi-au mai dat-o (știu că mai era cineva, dar nu-mi aduc aminte)!

1. Găsește o carte cu apă pe copertă.
2. Găsește o carte cu albastru pe copertă.


3. Găsește o carte cu foc pe copertă
4. Găsește o carte cu roșu pe copertă.


5. Găsește o carte cu ceva legat de pământ/natură pe copertă.
6. Găsește o carte cu verde pe copertă.


7. Găsește o carte cu vânt pe copertă.
8. Găsește o carte cu alb pe copertă.


9. Găsește o carte cu roșu, verde, albastru și alb pe copertă.


Pentru că am completat-o prea târziu și nu știu cine a făcut-o și cine nu, o dau mai departe tuturor celor care o vor! :)

1 comment

Leave a Reply

Ai citit articolul? Spune-ți părerea aici!