Leapsa (ca de sfarsitul lumii)


posted by Laurentzyu on

No comments


Iată că m-am întors! Nu știu dacă v-am lipsit prea mult, dar am pregătit câteva surprize, printre care și aceasta. După cum bine știți, mâine este 23 august. Nu vorbesc de premierele unor filme mult-așteptate precum Elysium, Percy Jackson: Marea Monștrilor sau Sunt o babă comunistă, despre care o să vă vorbesc puțin mai târziu, ci de mult-așteptatul sfârșit al lumii în viziunea lui Rasputin

Nu știu ce credeți voi, dar eu m-am cam săturat de atâtea catastrofe imaginare, și cred că și presa a făcut-o, pentru că a fost cea mai nemediatizată apocalipsă pe care am văzut-o până acum (și au fost destul de multe). Dacă vine sau nu vom vedea mâine, deși vă asigur că, dacă mai trecem prin încă una, vom deveni sigur nemuritori. Dar cum așteptarea ne omoară de multe ori, m-am gândit că ar fi frumos să ne jucăm puțin... completând o leapșă pre-apocaliptică. Știu că mai am de făcut un Summer Tag, dar nu m-am putut abține. Iată întrebările:

1. Ce cărți regretați că nu ați citit până acum?

Eu regret faptul că încă n-am pus mâna pe cărți clasice precum Mândrie și prejudecată, Jane Eyre, La răscruce de vânturi, Portretul lui Dorian Gray, Marile Speranțe, DraculaPoveste despre două orașe, Stăpânul Inelelor, Mizerabilii, Anna Karenina, Idiotul, Pe aripile vântului, SwannMadame Bovary, Tess d'Urberville și Crimă și pedeapsă, dar nici pe romane mai contemporane precum Umbra vântuluiPurificare, Middlesex, Ispășire, Shantaram, Clopotul de sticlă, Colecționarul, 1984, Să tai în piatră vie, ...Să ucizi o pasăre cântătoare, Trainspotting, Bărbați care urăsc femeile, Trebuie să vorbim despre Kevin, Magicienii, Extrem de tare și incredibil de aproape, Parfumul, Oscar și Lucinda, Soția din Paris, Shining, Pacientul englez, Fata cu cercel de perlă, Eseu despre orbire, Șotron, Viața lui Pi, Culoarea sentimentelor și Un veac de singurătate.  

*Uau, câte păcate am făcut în această viață! Bine că am ales să mă opresc!* 

2. Ce cărți ați pune în bagajul magic? (+ poză, opțional)

Eu aș fi luat cu mine toate cărțile de mai sus, dacă le-aș fi avut, dar poate am noroc și rămân câteva librării intacte. În caz că acest lucru nu se va întâmpla, mi-am pregătit deja un teanc de cărticele (pentru cunoscătorii care au văzut Drumul sau au citit romanul scris de Cormac McCarthy și premiat cu Pulitzer, cred că o să le pun într-un cărucior de cumpărături, că în rucsac sigur nu vor avea loc).



Știu, sunt puține, dar am zis să vă las puțin timp să pregătiți și bagajele. Dacă nu o completați astăzi nu e nicio problemă, sigur vor mai veni și alte apocalipse în următorii ani! Vreau să mor darnic, așa că o pot prelua toți cei care vor (scuzați-mi sarcasmul).

Leave a Reply

Ai citit articolul? Spune-ți părerea aici!