La multi ani!


posted by Laurentzyu on

10 comments


Nici nu știu cu ce să-ncep. Știu însă că viața e prea scurtă pentru a mă gândi la câteva cuvinte ore întregi. Aș fi vrut să fie ceva mai special, dar ce rost au cuvintele când nu le spui cu sufletul? Ca să nu mai bat câmpii și să înțelegeți ceva din toată chestia asta, o să vă spun pe șleau că astăzi blogul Peace. Love. Books. împlinește doi ani de existență. Am început cu Laurentzyu's Books, un blog cu și despre cărți, și am ajuns la acest format pe care îl aveți și astăzi în față, unde vorbim despre tot ceea ce înseamnă artă. Bineînțeles, cărțile au continuat să ocupe acel loc special în inima noastră, dar golul pe care acestea nu l-au putut umple l-am îndopat cu filme, muzică, pictură, fotografie și iubire. Și știți de ce? Pentru că ne place! Ne place tot ce este frumos și diferit!

Ca să facem o mică recapitulare, în acești doi ani am reușit să strângem peste 160 de persoane care să ne urmărească zi de zi, peste 730 de postări în care am pus toată pasiunea, peste 62.000 de vizite și peste 1.300 de comentarii. Poate unora le pare puțin, și știu că așa și este, dar eu mă bucur dacă am reușit măcar o singură dată să fac ziua mai bună cuiva!

Vreau să vă mulțumesc tuturor celor care ați fost alături de noi în acest timp, care ne-ați citit, vizitat și plăcut. Vreau să mulțumesc și sponsorilor Libris, Dor de carte, Trei, Litera, All, Art, Rao și Polirom pentru susținerea și cărțile minunate pe care mi le-au oferit. Mulțumesc de asemenea și persoanelor rele care nu au știut decât să critice și să vorbească urât. Serios, chiar vă mulțumesc! Voi m-ați făcut să fiu și mai bun decât îmi puteam imagina!

Încă o dată La mulți ani! și vă aștept peste o oră pe blog, cu foarte multe surprize! :)

10 comments

Leave a Reply

Ai citit articolul? Spune-ți părerea aici!