I love music # 6


posted by Laurentzyu on

1 comment


După calculele matematice făcute săptămâna trecută, am ajuns la concluzia că timpul petrecut în vacanță trece de 10 ori mai repede decât cel petrecut la școală. Și e trist, pentru că vacanța înseamnă timp liber, și am atât de multe de făcut... Dar să trecem la chestii mai serioase: de exemplu cărțile. M-am apucat de Jocul îngerului de Carlos Ruiz Zafon, carte primită de la librăria online Libris (știu că v-am mai spus de ea și data trecută, dar am ajuns până la urmă să citesc Jurnalul unui adolescent timid de Stephen Chbosky), și urmează să mă apuc de Urzeala Tronurilor de George R. R. Martin. Mare provocare, dar trebuie să văd partea plină a paharului: am citit deja vreo 300 de pagini. 

Cât despre filme, week-end-ul trecut am văzut Lore (de vineri rulează în cinematografe), A nightmare on Elm Street (am început să dezvolt o pasiune pentru filmele vechi, mai ales cele horror) și El labirinto del Fauno. Nu uitați că în curând o să găsiți pe blog și recenzii de filme!

Cred că ați văzut că pe lista de sponsori și parteneri a mai apărut cineva: minunata editură Polirom, care a lansat recent o nouă ediție din Numele Trandafirului de Umberto Eco, revizuită de autor după 30 de ani. 

Iar acum, sper ca playlist-ul de mai jos să alunge ploaia de afară și să vă țină pe aproape, pentru că săptămâna aceasta urmează câteva surprize: o leapșă, a treia parte a listei cu cele mai bune cărți ale secolului XXI, portofoliul unui alt artist inedit, două recenzii și... mai multe veți descoperi voi! Concursul lunii încă își caută premianți!

Și două întrebări de final, apoi vă las să savurați melodiile:
• Vreți să postez de mai multe ori în rubrica This is art ? Eu m-am îndrăgostit de ea și sunt dornic să descopăr cât mai mulți artiști din toate colțurile lumii.
• Îmi puteți da și mie exemple de filme vechi frumoase?

Dole & Kom - Quetschkommode

Lana del Rey - Bel Air

Ellie Goulding - You, my everything


1 comment

Leave a Reply

Ai citit articolul? Spune-ți părerea aici!