I love music # 5 + Nominalizare A bouquet of three awards


posted by Laurentzyu on

4 comments


Hei, hei, cititori! :) A trecut și a doua săptămână de vacanță, s-a terminat și BAC-ul pentru elevii claselor a 12-a, nu mai urmează decât măcelul de luni, glumind așa, când se vor afișa rezultatele. Eu stau cuminte în casă, pentru că mai tot weekend-ul am văzut că va ploua (da, din nou), și citesc Jocul îngerului, de Carlos Ruiz Zafon, dar mă și mă pregătesc spiritual pentru The Shining (1980).

M-am apucat și de confecționat niște semne de carte mai... diferite, pentru a-mi face lectura cât mai interesantă. (Dacă o să iasă ceva OK o să vă arăt și vouă!) Și pentru că treaba merge mai bine când fredonezi ceva, iată playlist-ul de pus pe replay al acestei săptămâni.


Rudimental ft. Ella Eyre - Waiting all night


Karmin - Acapella


Pedestrian - Hoyle Road

Iar acum (să bată tobele, vă rog), iată ce am primit de la Oana și Alexandra: o nominalizare la A bouquet of three awards, pentru că am, citez, „niște idei pur și simplu incredibile”. Mulțumesc mult, fetelor!

Ce trebuie să facă nominalizații la acest premiu?
• să afișeze premiile simbolice;
• să nominalizeze alte 15 bloguri pe care le frecventează și care consideră că merită;
• să spună 7 lucruri despre persoana sa, neștiute de cititori.

first-best-moment-award-winner1 sunshine-blog-award versatilebloggernominations-copy

Dau și eu mai departe premiul, într-o ordine aleatorie și cu mențiunea că trebuie să mă limitez la 15 bloguri: Cărți alese, Niahara's world of books, My weekly book, Amina Black, Step into a fantasy world, Walking on Letters, Falling in love with books, Sabinna's angel for a story, From dawn to dusk, Noi și un blog, Shadowbooks, Simona's blog, Cărți nemuritoare, Stări efemere, Valsul fluturilor. Cei care nu l-ați primit acum, trebuie să știți că mai există atâția bloggeri care nu au oferit încă nominalizări. 

Iar acum, detalii, detalii: nu-mi place matematica, urăsc fotbalul, sunt dependent de muzică bună, ador ploaia, vreau să locuiesc pe o plajă, exact ca în Atonement, îmi place limba franceză șiii... vreau să scriu o carte (bine, cine nu vrea, dar, cum spunea cineva, „pentru critici cărțile-astea n-au valoare”).

Stați pe aproape, în curând o să puteți găsi pe blog cea de-a treia parte a listei cu cele mai bune cărți ale secolului 21 de până acum (primele aici și aici), o nouă postare în cadrul rubricii This is art, dar și o nouă rubrică, Desenele copilăriei, pentru a ne aduce aminte ce frumoase erau zilele petrecute alături de Tom, Jerry, Andy, Louie și mai știu eu cine!

Și mulțumiri speciale Aminei pentru noua mea semnătură, pe care de acum încolo o veți vedea la sfârșitul fiecărei postări. :)

4 comments

Leave a Reply

Ai citit articolul? Spune-ți părerea aici!