THIS IS ART # 1 | Greg Simkins


posted by Laurentzyu on

1 comment


Greg "Craola" Simkins s-a născut pe 28 februarie 1975, în California. Ambiția sa artistică a început la vârsta de trei ani, inspirat fiind de desene animate și reviste. Unele dintre operele sale sunt inspirate de cărți precum Cronicile din Narnia, de C.S.Lewis, Watership Down, de Richard Adams, sau Fantoma taxatoare, de Norton Juster.

Iată ce spune Greg despre operele sale: "Îmi e teamă să pierd entuziasmul descoperirilor pe care îl aveam când eram copil; noi aventuri în fiecare carte pe care o citeam, dulapuri pe care le exploram, pături sub care mă pierdeam. Să mă cufund într-o nouă lucrare este ca și cum aș recrea sentimentul de a fi tânăr din nou. Nesiguranța e tot acolo, și totuși libertatea e copleșitoare. Unde altundeva poți să te întâlnești cu creaturi fantastice și peisaje supranaturale decât în propria ta imaginație? Arta a fost întotdeauna locul meu special, încă de când eram mic. Continuarea călătoriei este tot ce pot să fac acum, și voi vedea unde mă duce."

Click pe imagini pentru a le vedea la dimensiunea inițială. Puteți găsi galeria integrală aici, pe site-ul artistului.







"Once They Arrive" - 16 x 42 in. - Acrylic on canvas, 2012 SOLD


"Feeders" - 22 x 50 in. - Acrylic & spray paint on canvas, 2011

 -

The Farewell -

Winter On The Sea Of Glass -

Unicycle -

Mrs. Array -

"Sleep Deprived" - acrylic

"The Visitation" - acrylic

paintings image194 -

sursă citat: creativemonkeyz.com

1 comment

Leave a Reply

Ai citit articolul? Spune-ți părerea aici!