Lectura de vacanta


posted by Laurentzyu on

5 comments


Da, e un smell de vacanță în aer încât trebuie să ai grijă să nu te îneci. Și cum vacanța înseamnă timp, cu toții cred că am hotărât să citim mai mult. Eu mi-am făcut deja o listă, dar nu știu cât de mult o s-o respect. 

Fie noi, fie de recitit, am ales 22 de cărți din bibliotecă pe care aș vrea să le savurez în această vară. Tot la această listă se adaugă și lecturile neprevăzute, ale unor cărți pe care deocamdată nu le am. 

  1. Patul răvășit, de Françoise Sagan
  2. Shantaram, de Gregory David Roberts
  3. Purificare, de Sofi Oksanen
  4. Fahrenheit 451, de Ray Bradbury
  5. Jurnalul Annei Frank
  6. Cimitirul animalelor, de Stephen King
  7. Vremea îngerului, de Anne Rice
  8. Gargui, de Andrew Davidson
  9. Urzeala tronurilor, de George R. R. Martin
  10. Să tai în piatră vie, de Abraham Verghese
  11. Prințul mecanic, de Cassandra Clare
  12. Legile atracției, de Simone Elkeless
  13. Iubita locotenentului francez, de John Fowles
  14. Clopotul de sticlă, de Sylvia Plath
  15. Anna Karenina, de Lev Tolstoi
  16. Magicienii, de Christopher Priest
  17. Bărbați care urăsc femeile, de Stieg Larsson
  18. Maitreyi, de Mircea Eliade
  19. Să nu mă părăsești, de Kazuo Ishiguro
  20. Dracula, de Bram Stoker
  21. Idilă pe un turn, de Thomas Hardy
  22. Madame Bovary, de Gustave Flaubert
Sper să reușesc să citesc măcar jumătate din ceea ce mi-am propus. Voi v-ați făcut o astfel de listă?

5 comments

Leave a Reply

Ai citit articolul? Spune-ți părerea aici!