Leapsaaa: recapitulare bookaholica a anului 2012


posted by Laurentzyu on

No comments

 

1. Cea mai bună carte citită în 2012?
Eu zic că Divergent de Veronica Roth.

2. Cărți pe care abia așteptai să le citești, pe care credeai că o să le iubeşti dar nu a fost aşa.
Cele treisprezece motive de Jay Asher. Aveam mai multe aşteptări de la ea, dar se pare că m-am cam înșelat.

3. Cea mai surprinzătoare ( în sensul bun ) carte din 2012?
Annabel de Kathleen Winter. Mi-a întrecut așteptările și a devenit una din cărțile mele preferate.

4. Cea mai recomandată carte de tine oamenilor în 2012?
Având în vedere că am făcut o clasă întreagă să citească Jurnalele Vampirilor de L.J. Smith...

5. Cea mai bună serie citită în 2012?
Jocurile Foamei de Suzanne Collins, deși primul volum l-am citit în 2011.

6. Autorii preferați din 2012?
Simone Elkeles, Richelle Mead, Suzanne Collins, Veronica Roth, Bernhard Schlink.

7.  Cărți favorite care au ieșit din genurile tale preferate ori obișnuite.
Având în vedere că în ultima perioadă am dat-o pe non-fantasy, cred că o carte neobișnuită pentru 2012 a fost Fight Club de Chuck Palahniuk.

8. Cea mai uimitoare carte din 2012, cea pe care ți-a fost greu să o lași din mână.
Chimie perfectă de Simone Elkeles. Clar!

9. Carte citită în 2012 și cu siguranță o vei reciti și la anul.
Probabil Pe drum de Jack Kerouac.

10. Coperta favorită a unei cărți citite în 2012?


11. Cel mai memorabil personaj întâlnit în 2012.
Liesel Meminger din Hoțul de cărți de Markus Zusak.

12. Cartea cea mai frumos scrisă pe care ai citit-o în 2012.
Am fost profund impresionat de stilul lui Kathleen Winter din Annabel.

13. Cartea care a avut cel mai puternic impact asupra ta în 2012.
Revolta de Suzanne Collins, atât de șocantă și obositoare.

14. O carte pe care nu poți să crezi că ai așteptat până în 2012 să o citești.
Îmi pare rău că nu am descoperit mai devreme povestea fascinantă din Cititorul de Bernhard Schlink.

15. Citatul preferat.
"Ceva, cineva, un spirit ne urmărea pe toţi prin deşertul vieţii şi trebuia să ne ajungă înainte ca noi să atingem paradisul. Singurul lucru după care tânjim întreaga viaţă, care ne face să suspinăm, să gemem şi să suportăm dezgustul de toate felurile este aducerea aminte a unei supreme fericiri pierdute."

16. Cea mai scurtă și cea mai lungă carte citita în 2012.
Cea mai scurtă : Cititorul de Bernhard Schlink (204 pagini)
Cea mai lungă : Cincizeci de umbre întunecate de E.L. James (624 de pagini)

17. O scenă dintr-o carte despre care voiai să vorbești neapărat cu cineva.
Sfârșitul tragic și șocant din Cititorul.

18. Cea mai frumoasă relație.
Alex + Brittany = relația perfectă din Chimie Perfectă.

19. O carte pe care ai citit-o numai bazându-te pe o recomandare.
Jurnalul unui puști de Jeff Kinney.

Dau mai departe tuturor celor care vor să își amintească pentru câteva momente atingerile catifelate ale hârtiei tipărite și mirosul de cerneală proaspătă din 2012.

Leave a Reply

Ai citit articolul? Spune-ți părerea aici!