Leapsa deconspirarii


posted by Laurentzyu on

No comments


Aveam nevoie de o super leapșă de genul spune ce ai pe suflet, așa că am dat startul căutărilor pe Google și am găsit una mai veche aici.

CE FACEȚI CÂND...?

1. ...sunteți deprimați, triști, necăjiți?
Oh, sunt dese momentele astea în care realizez cât de murdară este lumea în care trăim, cât de urât se poartă unii oameni și cât de mult aș vrea să îi expediez într-o altă galaxie. Și mai dese sunt acele clipe în care îmi dau seama cât de fragili suntem noi, oamenii. Azi te poți culca fericit că a fost o zi minunată, mâine poți să îți păstrezi ochii închiși pentru totdeauna. Tocmai în astfel de momente mă mint singur cum că viața merge înainte, că e prea frumoasă pentru a fi gri. Îi adaug singur puțin roz deși știu că ploaia va veni curând și va șterge până la urmă orice urmă de fericire.



2. ...sunteți nervoși, furioși, frustați?
Sincer, încerc să mă liniștesc pe cât posibil. Am momente în care am nevoie să arunc cu ceva în cineva, dar nu o fac, oricât de mare e tentația. Îmi imaginez cum ar fi lumea dacă acea persoană nu ar mai exista, iar când îmi dau seama că ar fi mai tristă, încerc să iert ca și când totul nu ar fi fost decât o mică greșeală. Asta în cazul persoanelor; în cel al obiectelor, nu prea am de ce să fiu furios. Bineînțeles că mă mai înfurii câteodata pe un obiect, dar dau vina pe cel care l-a făcut, pentru că ele sunt simple obiecte fără minte care nu își pot da seama când și cum au greșit.



3. ...sunteți șocați, revoltați, perplexați?
Asta mi se întâmplă în cazul filmelor/serialelor sau al cărților. Sunt acele momente cheie care mă fac să îmi placă și mai mult filmul sau cartea respectivă. Pe loc nu îmi dau seama de gravitatea situației, dar când stau și analizez materia primă, ajung iar la punctul 1, și iar urăsc materialul ăsta din care suntem făcuți.

4. ...sunteți dezamăgiți?
Dezamăgit de mine, poate. De altcineva, mai rar. O greșeală e de multe ori ireparabilă, dar, oricât de ireparabilă ar fi, tot se poate îndrepta, măcar puțin. Așa că îmi spun că totul merge mai departe, iar peste puțin timp, totul va merge mai bine. Suntem oameni și putem uita. De fapt, uităm și fără să vrem.

5. ...sunteți fericiți?
Ce poți face când ești fericit? Ești fericit și gata, nu? Ești bun cu ceilalți și faci lucruri care îți plac la nebunie. Stai degeaba și nu înțelegi de ce ceilalți nu afișează un megazâmbet ca al tău. Faci ce vrei, ce ai chef. Ești plin de viață. Ce să mai, ești fericit!  

6. ...nu vă simțiți bine din puct de vedere fizic (dar nu necesitați intervenție medicală)?
Nu prea am fost pus în situații din astea, poate cea mai gravă a fost o durere groaznică de cap. Pur și simplu stăteam în pat, fără chef de nimeni și nimic. Dacă ar fi mai grav însă.... pfui, am alergie la spitale și doctori. Pentru mine sunt adevărate coșmaruri.



7. ...sunteți surprinși plăcut și neplăcut?
Când sunt surprins plăcut laud acel ceva care m-a binedispus, și invers cam la fel: duc vorba mai departe și mai întreb ce părere au alții, poate am eu vreun defect.

8. ...sunteți criticat, judecat, ridicularizat?
Am fost criticat de câteva ori, dar nu pentru fapte prea mari, pentru că sunt mai cuminte, așa, dar sunt totuși modest, deci nu intru în detalii. :)) De multe ori s-a întâmplat pentru ce scot pe gură sau din stilou (în cazul ăsta tastatură). Probabil că văd lumea cu alți ochi decât alții, dar credeți-mă, sunt realist. Nu cred că o văd diferit, ci așa cum este. Până la urmă contest puțin, dar încerc să accept, pentru că lumea ne este guvernată de o astfel de lege: criticăm caracterul altuia când al nostru este plin de găuri.



9. ...vă este frică, aveți anxietate sau sunteți îngrijorați?
Oh, îmi place adrenalina. Dar nu cred că e cazul să vorbim despre filme horror și alte chestii, pentru că am o viața monotonă, la fel ca ceilalți muritori. De obicei nu sunt îngrijorat pentru mine, ci pentru cei dragi mie. Am în fața ochilor o peliculă neagră care nu mă lasă să pun binele înaintea răului, astfel că îmi fac griji din orice, probabil din prea multă dragoste. Oricum, când totul se termină cu bine, îmi vine să îmi dau una, dar nu o fac. Doar îmi spun: "Ți-am zis eu că nu-i nimic rău la mijloc!"

10. ...sunteți într-o situație neplăcută, în public?
Mi s-a întâmplat de câteva ori, dar fără prea mult fast. Depinde de situație, însă. Probabil aș încerca să ascund, să nu știe nimeni, sau pur și simplu aș intra în pământ de rușine, doar că Dumnezeu nu ne-a înzestrat decât cu două mânuțe drăguțe, iar cârtițelor le-a dat ditamai lopețile cu care să sape tunele.

Ia să vedem cui dăm noi această leapșă minunată: Irinna și Oana, Krisz și Alexya și Amina. Atât, doar trei bloguri, pentru că ceilalți nu vor avea cui să o mai dea. Spor la scris... și la ascultat!  

Leave a Reply

Ai citit articolul? Spune-ți părerea aici!