RECENZIE | Damnare, de Lauren Kate

Publicat in 2010 de Litera

ISBN   978-973-675-970-3
limba   română
titlu original   Fallen
genuri   fantasy, dragoste, paranormal, young-adult
rating   1 of 5 stars false (1 stea din 5, nu mi-a plăcut)

review   Eram atât de entuziasmat la început. Și atât de prost mă simt când scriu aceste rânduri. Sunt totuși un pic mirat, că văd și persoane cărora le-a plăcut cartea și i-au acordat 5 stele din 5 (ceea ce înseamnă că a fost uimitoare, iar mie nu mi s-a părut deloc așa). Ca subiect, cartea este interesantă. Sau cel puțin așa ar trebui să fie. Avem de-a face cu o dragoste veche de secole ce se sfârșește tragic de fiecare dată când protagoniștii se întâlnesc.

Daniel Gregori, un înger misterios și distant, o întâlneste pe Lucinda Price la internatul Sword&Cross din Savannah. Luce ajunge aici după ce prietenul ei moare într-un accident bizar, află secretul lui Daniel, iar cei doi ajung să se îndrăgostească, ca de fiecare dată când se întâlnesc. Poate că i-aș fi dat o stea în plus dacă nu știam asta și aflam pe parcursul cărții, să fiu puțin șocat.

Momentele romantice sunt foarte reușite, însă descrierea generală îți lasă un gust amar, te plictisește și te îndeamnă să lași cartea jos. Știu că Lauren Kate a încercat să facă povestea cât mai credibilă, dar nu i-a reușit atât de bine.

"Da, da, da!" Aș vrea să pot spune asta când voi avea volumul 2 al seriei în mână, dar nu pot. Nici nu am de gând să mă apuc de el. Nu pentru că deabia am supraviețuit primului. Totuși, aș avea niște cuvinte de laudă. Și nu pentru Lauren Kate, ci pentru Fernanda Brussi, artista care a dat naștere coperților minunate. Cât timp vă hotărâți dacă merită să vă pierdeți timpul cu cartea asta, puteți arunca un ochi peste lucrările ei aici.

Mulțumiri editurii Litera pentru cartea oferită spre recenzie!

cumpără de la   Litera    Libris    Dor de carte    Okian    Elefant