Leapşa # cred că 7


posted by Laurentzyu on

No comments

  Azi am primit o leapşă foarte draguţă de la Andra, un fel de inventar al vacanţei din care nu au mai rămas decât 4 zile. Ştiu că e trist, dar trebuie să recunosc că am avut parte de o vară superbă. Şi toamna se anunţă şi ea la fel de plină.

   1. Care e cea mai bună carte pe care ai citit-o în vacanţă?
   Fără niciun strop de gândire, Chimie Perfectă de Simone Elkeles. Ar mai putea concura la titlul ăsta şi Îngerul Nopţii de Becca Fitzpatrick, carte pe care o citesc în prezent, dar nu pot spune prea multe până nu o termin.

   2. Care e cea mai frumoasă copertă a unei cărţi citite în vacanţă? (+ poză)
   Nu pot spune că Revolta de Suzanne Collins mi-a plăcut atât de mult pe cât mi-au plăcut primele două cărţi ale seriei, dar m-a uimit. Într-un mod plăcut.Şi coperta e... uau!

   3. Câte cărţi ai citit în vacanţă?
   Desi unii se laudă cu multe, unii se vaită că nu au citit niciuna (ce oameni!), eu mă aflu la cea de-a 12-a carte. ;)

   4. Câte cărţi ţi-ai propus să citeşti în vacanţă?
   Îmi propusesem să trec de 15, dar se pare că n-am avut prea mult noroc: timpul mi-a pus piedică.

   5. Ce carte sperai să citeşti în vacanţă şi nu ai reuşit?
   Păi pe primul loc in listă era Elixirul Vieţii de Kenneth Oppel. Subliniez era, pentru ca nu am reuşit să o citesc.

   6. Ce serie ai terminat în vacanţa asta?
   Jocurile Foamei de Suzanne Collins. Care e cea mai bună serie scrisă vreodată.

   7. Ce carte citită în vacanţa asta nu ţi-a plăcut?
   Deşi mi-am ales cărţile de citit în vacanţă dupa zeci de criterii, există şi o carte de la care aşteptam mai mult. Şi aceea este Cele Treisprezece Motive de Jay Asher. Mi-a plăcut, într-adevar, dar chiar aşteptam mai mult de la ea.

Dau şi eu leapşa mai departe. Trei bloguri, să fie cu noroc: Irinna şi Oana, Krisz şi Alexya şi Monika96 şi Monikabi. Dacă o mai vrea cineva, luaţi-o. Cu o singură condiţie însă, să mă anunţaţi printr-un comentariu. Good night! 

Leave a Reply

Ai citit articolul? Spune-ți părerea aici!