Gossip Girl de Cecily Von Ziegesar, din nou la Nemira


posted by Laurentzyu on ,

1 comment


   Hei, guys! Împreună cu alţi prieteni am început un fel de campanie de reeditare a seriei Gossip Girl a Cecilyei Von Ziegesar. Sunt mulţi care nu au citit această serie minunată (mă aflu şi eu printre ei), şi aproape jumătate din volumele seriei nu mai sunt disponibile. Ce ziceţi dacă cei de la editura Nemira ar reedita seria în format hardcover, cu noi coperţi? Hm, probabil că toamna aceasta ar fi mult mai hot!
   Am decis să vă arăt câteva coperţi noi pentru această minunată serie; cine ştie, poate cei de la Nemira vor fi de acord cu această reeditare. Aveţi mai jos lista cu cele 13 cărţi din serie. Dând click pe ele, veţi fi redirecţionaţi către o altă pagină ce conţine coperta şi sinopsisul în limba engleză.

Gossip Girl: Un trio infernal
Gossip Girl
Gossip Girl nr. 2 - Ştiţi că mă iubiţi
Gossip Girl nr. 3 - Vreau totul
Gossip Girl nr. 4 - Pentru că merit
Gossip Girl nr. 5 - Cum îmi place mie
Gossip Girl nor. 6 - Pe tine te vreau
Gossip Girl nr. 7 - Nimeni n-o face mai bine

Gossip Girl nr. 9 - Doar în visele tale
Gossip Girl nr. 10 - Cum aş putea să te mint?
Gossip Girl nr. 11 - Nu mă uita!
Gossip Girl nr. 12 - Te voi iubi mereu

   Pentru volumul 12 nu a apărut încă o astfel de copertă, însă până vor apărea la noi cele 12 volume precedente, sigur vom face rost şi de ea. Deci, ce spuneţi, vă plac? Şi, dacă se poate să avem imaginea de mai jos pe cotoare?

  Îmi cer scuze că nu am putut sa pun pozele direct aici, dar vreau să mă întorc cât mai repede la ziua de 1 septembrie! A venit toamna, şi am zis să mi-o încep cât mai bine, şi cum se putea mai bine dacă nu cu povestea de iubire dintre Alex şi Brit din Chimie Perfectă de Simone Elkeles?
   În final, vă las o melodie superbă, pe care am ascultat-o continuu cât timp am scris această postare. Nu uitaţi, puteţi face parte din grupul VREM GOSSIP GIRL DIN NOU de pe Facebook accesând linkul de aici. O zi frumoasă şi o toamnă cât mai aurie! :)

1 comment

Leave a Reply

Ai citit articolul? Spune-ți părerea aici!