CARTEA VERII 2012


posted by Laurentzyu on

1 comment


   A venit toamna, şi odată cu ea începem să numărăm şi cărţile citite în zilele fierbinţi de vară. Eu mi-am întocmit o listă cu cărţile citite în această vacanţă şi sunt gata să vi-o arăt şi vouă (în ordine aleatorie). Look:

   
   
  

   Da, doar atât. (Ultimele două se afla încă în curs de citire.) A fost totuşi o vacanţă destul de scurtă, dar în cele, atenţie!, 2 săptămâni rămase, sper să le termin şi să mai adaug ceva.
   Şi pentru că e 1 septembrie, prima zi de toamnă, eu zic să bată tobele şi să facem fiecare un TOP 3 al celor mai bune cărţi citite vara aceasta. În categoria cărţilor citite în această vară mai intră şi Divergent de Veronica Roth, citită în timpul şcolii. Aşadar, TOP 3-ul meu din această vară:

   3. REVOLTA de Suzanne Collins
   2. HOŢUL DE CĂRŢI de Markus Zusak
   1. DIVERGENT de Veronica Roth

   Am zis că nu, dar nu mă pot abţine. Fac un TOP 3 şi pentru cele mai bune filme vizionate în această vară! Aşadar:
 
3. PULP FICTION de Quentin Tarantino
2. ÎNCEPUTUL de Christopher Nolan
1. WANTED de Timur Bekmambetov

   Sunt cărţi/filme frumoase, absolut geniale, care merită din plin citite/vizionate. Vi le recomand din toată inima!
   Acum, aştept şi părerile voastre legate de cele mai bune cărţi şi filme ale verii. Locurile nr.1 în topurile mele sunt ocupate de Divergent de Veronica Roth şi de Wanted al lui Timur Bekmambetov. Ale voastre?

   Dacă vreţi şi voi să vedeţi cât de bune sunt preferatele mele, click aici pentru a citi un frgament din romanul Divergent, şi poţi viziona mai jos trailerul filmului Wanted.



UPDATE: Întrucât foarte mulţi dintre voi aţi spus că nu puteţi vedea pozele cu titlurile citite în această vacanţă, am decis să le scriu aici: Oraşul Oaşelor de Cassandra Clare, Îngerul Mecanic de Cassandra Clare,  Revolta de Suzanne Collins, Cele treisprezece motive de Jay Asher, Cele 50 de vicii ale Domnului Grey de E.L.James, Hoţul de cărţi de Markus Zusak, Academia Vampirilor de Richelle Mead, Iniţierea de Rachelle Mead, Invenţia lui Hugo Cabret de Brian Selznick, Chimie perfectă de Simone Elkeles şi Blestemul din Swoon de Nina Malkin.

1 comment

Leave a Reply

Ai citit articolul? Spune-ți părerea aici!