Foreign Books Challenge # 1


posted by Laurentzyu on ,

4 comments

Create your own banner at mybannermaker.com!
  DESPRE PROIECT

   Ce ziceti de un proiect pe mai multe bloguri care sa se numeasca: Foreign Books Challenge? M-am gandit ca blogurile care vor sa participe sa selecteze cate 10 carti din strainatate a caror drepturi sa nu fi fost achizitonate in Romania. Perioada de desfasurare o vom stabili ulterior in functie de numarul blogurilor participante. Putem convinge astfel editurile din Romania sa achizitioneze cele trei carti finaliste.Va place ideea?
  SCOPUL PROIECTULUI
   Proiectul are scopul de a atrage atentia editurilor asupra gusturilor in materie de literatura a cititorilor din Romania. Mi-am propus ca in cele cateva luni in care se va organiza proiectul sa facem impreuna o adevarata munca de redactie. Cele mai interesante,captivante si frumoase carti vor fi alese de voi cititorii blogurilor participante si de administratorii acestor bloguri. Doar voi puteti decide care este cea mai asteptata carte in Romania!

  DURATA
   18.08.2012 - TBA

  PRESELECTIILE
   In aceasta saptamana si in urmatoarea,vor incepe simultan pe 5 bloguri propuneri pentru lista de 10 carti. Cinci dintre cele 10 carti vor fi alese de administratorul blogului, urmand ca celelalte cinci sa fie alese de comentatorii blogului (primele cinci recomandari de carti printr-un comentariu-nu anonim-se iau in considerare). Daca nu comenteaza nimeni, asta e. Adminsitratorul alege toate cartile.
   Initial, m-am gandit ca preselectiile sa dureze 4 saptamani,dar trebuie sa fie un proiect interesant si frapant asa ca va voi ruga ca in doua zile  sa incercati sa alegeti 10 carti. In functie de ordinea in care v-ati inscris blogurile va voi programa - ca sa zic asa. Sper sa nu va deranjeze ca vreau ca aceasta etapa sa se desfasoare foarte repede. 
Mai multe detalii despre proiect gasiti aici!

  CARTILE MELE
   Aşadar, eu trebuie să aleg 5 cărţi. Am optat pentru The Perks of Being a Wallflower de Stephen Chbosky,  To save a life de Jim Britts & Rachel Britts, The Fault in Our Stars de John Green, Finding Angel de Kat Heckenbach şi Miss Peregrine's Home for Peculiar Children de Ransom Riggs.
   Lăsaţi comentarii la această postare cu cărţile care vreţi să facă parte din tur. Primele 5 cărţi intră în competiţie!

  UPDATE:
   Întrucât voi aţi ales doar seria Blood Coven Vampire de Mari Mancusi, urmează să aleg eu alte 4 cărţi: trilogia Dust Lands de Moira Young, My life next door de Huntley Fitzpatrick, Such a Rush de Jennifer Echols şi The Wingfeather Saga de Andrew Peterson.

4 comments

Leave a Reply

Ai citit articolul? Spune-ți părerea aici!