1 AN DE LAURENTZYU'S BOOKS


posted by Laurentzyu on

9 comments

   Anul trecut, pe 1 august, un nou blog lua fiinţă. Îmbrăcat în straie negre, misterioase şi cu inscripţia Laurentzyu's Books la intrare, blogul arăta ca unul dintre magazinele medievale. A rămas aşa mult timp, până când mâna mea stilistică şi-a umplut creierul de idei. Transformare peste transformare, Laurentzyu's Books are acum un design simplu şi atractiv; sper că v-aţi obişnuit cu el, mie nu mi-a luat mult să-l dau pe întunecatul Shakespeare pe colorata Jane Austen.
   Dacă am da timpul înapoi şi Jack Spintecătorul ar veni în recensământ, mă tem că ar trebui să scriu multe zerouri. Am reuşit să strâng peste 500 de postări, 800 de comentarii, 100 de persoane interesante, 31000 de vizualizări.
   Vă mulţumesc vouă, cititorilor, pentru că mi-aţi fost aproape în tot acest timp. Fără voi nu ar fi ieşit ceva atât de frumos. Mulţumesc de asemenea şi celor 6 sponsori actuali care au avut grijă ca micul Laurentzyu's Books sa crească mare.
   Şi cum nu putem sărbători decât prin concursuri, staţi pe aproape, am multe cărţi de dat. Cum vi s-a părut acest an alături de Laurentzyu's Books?




În data de 3 august va fi anunţat marele câştigător al turului Potterthon, organizat în cinstea a 15 ani de Harry Potter. Marele câştigător îşi va putea cumpăra cărţi în valoare de 50 de lei de pe librăria online Libris. Mulţumim minunatului nostru sponsor pentru înca un vis împlinit

9 comments

  1. giorgiana

Leave a Reply

Ai citit articolul? Spune-ți părerea aici!