Ce înseamnă Harry Potter pentru mine?


posted by Laurentzyu on , ,

14 comments

   
   Harry Potter…Sunt atat de multe lucruri de zis,incat nici nu stiu cum sa incep! De fiecare daca cand aud acest nume familial,si totusi atat de straniu,ma gandesc la magie,paranormal,fictiune.Ma gandesc la ceva superb,o aventura de neuitat. O lume ireala,un tinut in care orice este posibil. O lume plina de magie,in care a omori un om cu o singura miscare de bagheta sau a disparea cu un singur clincait de degete este ceva absolut normal. O lume bine ascunsa de ochii celor Incuiati,dar deloc lasata in paragina de elevii studiosi si cu puteri neobisnuite. Odata pasit in aceasta lume a tuturor posibilitatilor,iti va fi greu sa gasesti calea de iesire,iti va fi greu sa te desparti de maturile zburatoare cu care poti strabate inaltul cerului albastru, de baghetele care sunt pur si simplu obiecte fara de care nu poti trai, de globurile de cristal pentru prezicerea vremurilor ce vor veni si de potiunile care te ajuta in orice situatie, fie ca vrei sa faci pe cineva sa se indragosteasca rapid de tine,fie ca vrei sa faci rau vreunui dusman de-al tau si sa il trimiti direct la spitalul Sf.Mungo de Afectiuni si Boli Magice. Harry Potter e ca o viata paralela cu cea reala,magica, in care simti groaza atunci cand stai fata in fata cu Cap-de-Mort,simti fericire atunci cand Hotoaica aurie iti alunca printre degete si cade in podul palmei tale,simti respiratia trista si rece a Dementorilor care se apropie de tine ca niste fantome ingrozitoare,simti caldura arzatoare a flacarilor Tintatului Maghiar care iti pune la incercare adrenalina,simti vantul rece in fata atunci cand zbori pe Fulger revigorandu-ti suspansul intins la maximum. Copilaria mea a fost si ea tot o poveste cu Harry Potter,mai exact o intamplare neobisnuita prin care am crescut si eu odata cu pericolul greu si lupta pentru supravietuire intr-o lume atat de nebuna cum este cea pe care o vedem astazi in fiecare colt. Am inceput sa patrund in minunata lume a vrajitorilor pe la o varsta destul de frageda,rupandu-ma de tot ceea ce insemna real,lasand in urma mea oameni care nici nu stiau in ce lume paseam atunci cand in loc sa fiu la scoala sau afara cu prietenii stateam inchis in casa savurand cocktailul plin de aventura,groaza,umor si suspans pe care tocmai mi-l pregatise Joane K.Rowling. Traiam odata cu personajele si nu ma mai puteam gandi decat la ce se va intampla in continuare in lumea pe care tocmai o paraseam urgent,punandu-mi mereu intrebari de genul “Oare vor supravietui?”,iar ingerul cu aripi albe de pe umarul meu drept imi raspundea “Nu se va intampla nimic rau in aceasta poveste fara sfarsit si urma de regret!”. Dar timpul trece,si odata cu el am crescut si eu si prietenii mei din lumea mea ireala,am invatat impreuna ce inseamna pericol,dragoste,curaj si prietenie,patru elemente care ne-a simbolizat pe noi,cei patru aventurieri (Harry, Ron, Hermione si eu) intr-o lume fantasy,am infruntat raul suprem si am inceput a privi lumea cu alti ochi,ochii manuiti de inima.Am invatat ca lucrurile simple fac oamenii atat de fericiti,incat ar avea puterea de a prinde aripi de inger,sa strabata ca niste sageti vazduhul.Nimic din mintea mea nu mai era filtrat prin prisma imaginatiei absolute ca acum… Dar povestea a luat sfarsit,iar in sufletul meu a ramas o urma inflacarata de durere,un gol pe care nimeni si nimic nu-l poate umple. E ca si cand acesta poveste a luat sfarsit,o poveste rea,cu pesonaje malefice si un iad dezlantuit in mijloc,desi povestea a avut un final fericit ce m-a facut sa ma gandesc la un viitor mai bun,iar prietenia noastra s-a destramat in fire lungi ce nu mai pot fi crosetate niciodata. Si acum spun cu urma de durere in glas: “Pacat, mare pacat ca aceasta lume si-a inchis portile de fier in fata noastra,si nu ne mai primeste in ea cu noi aventuri care sa ne farmece privirile,ci doar ne arunca cat colo intr-un Pensiv,derulandu-ne in fata ochilor inlacrimati imaginile si amintirile trecutului”. Si atunci,ca sa fiu sigur ca totul nu a fost doar o plasmuire a imaginatiei mele,ma duc si ating pesonajele cu un iz frenetic,le simt atingerea calda,si abia atunci pot spune ca totul a fast real,si nu doar un basm in care confruntarea dintre bine si rau simboliza apogeul imaginatiei mele bogate…


   Nu uitaţi, primul comentariu cu răspunsul la întrebarea Ce înseamnă Harry Potter pentru voi? primeşte 10 puncte, al doilea 5, al treilea 2, iar următoarele câte 1 punct fiecare. Staţi pe aproape, urmează si alte surprize!
   Vă mai puteţi înscrie în Potterthon până diseară, lăsând un comentariu cu numele vostru de vrăjitor aici. După ce toţi au fost înscrişi, Jobenul va mai sorta încă o listă de elevi din anul întâi. Dacă v-aţi înscris şi nu aţi fost repartizat unei case, puteţi comenta la postările din tur pentru a acumula puncte.
   Sus, pe pagină, puteţi vedea un tabel cu vrăjitorii înscrişi până acum şi punctajele lor. Cei care se vor înscrie în cursul zilei de astăzi vor fi afişaţi în tabel în această seară.

14 comments

  1. Elena

Leave a Reply

Ai citit articolul? Spune-ți părerea aici!