LETHAL BOOK TOUR: Cele 7 creaturi ale iubirii


posted by Laurentzyu on

12 comments

  

 Încerc să cred că sunt nemuritoare. Şi atunci când nemurirea pune stăpânire pe sufletul tău, încerci să cauţi adevărata iubire. M-am îndrăgostit de multe ori, şi de fiecare dată am sfârşit tragic. Am căutat mereu prinţul chipeş, căci el nu venea să mă salveze niciodată. Nu am avut nici ocazia de a-i vedea ochii, pentru că de fiecare dată m-am îndragostit de diferite creaturi, fără vreun strop de uman în ele.
   Prima oara m-am îndragostit de un fel de şarpe. Plecasem cu părinţii în vacanţă. Stăteam în camera din Turnul de Miazănoapte şi, în fiecare noapte vedeam pe fereastră ochii roşii ai creaturii. În unele nopţi, când luna de argint crea valuri de lumină, îi puteam vedea trupul gros, plin de solzi, ieşind din apă. Limba lui puternic crestată la un capăt nu îi permitea să vorbească, însă îmi trimitea uşor gânduri. Într-o seară mi-am făcut curaj şi am coborât. El a ieşit la mal, iar eu am stat rezemată de pielea lui rece şi am vorbit până dimineaţă, când ochii i-au întâlnit razele solare şi a trebuit sa se întoarcă. Devenisem buni prieteni, aşa credeam, însă abia în noaptea de dinaintea plecării mi-am dat seama că prietenia noastră se numeşte dragoste. Auzind că o să îl părăsesc, s-a răzbunat pe mine: a dat buzna în castel şi mi-a omorât părinţii. Credea că voi ramane ...
   Cineva care te iubeşte nu îţi face rau; nu ştiam dacă mă mai iubeşte, dar eu cu siguranţă îl uram. Am plecat înapoi acasă. Era un drum lung, nu ştiam dacă ma mai pot întoarce, dar nici acolo nu mai puteam sta. Zile întregi am mers prin pustietate şi sunt sută la sută sigură că aş fi rămas acolo, fără suflare, dacă nu era el: un corb imens. Mergea pe jos, lângă mine, şi atunci când oboseam zbura printre nori purtându-mă pe spatele lui. Îmi aducea hrană; el niciodată nu gusta nimic, păstra totul pentru mine. Îl rugam, dar nici nu voia să mă asculte. La un moment dat, foamea a devenit duşmanul lui de temut. Nemaiavând putere, l-a doborât.
Am săpat 3 zile cu degetele în pământ şi am făcut o groapă în care i-am depus trupul. L-am acoperit cu ţărână uscată şi din pietre am desenat o cruce. Am sărutat mormântul şi am plecat mai departe. Aveam să îl uit repede ...
(Filă ruptă din jurnal)
(Filă ruptă din jurnal)
(Filă ruptă din jurnal)
(Filă ruptă din jurnal)
   Un şarpe mi-a distrus familia, un corb mi-a salvat viaţa. O zână metamorf s-a transformat în barcă şi s-a aruncat în valuri pentru mine. Rămasă fără barcă, un băiat-sirenă m-a scos din ocean. O stea galactică  mi-a călăuzit drumul, mi-a luminat calea. Un copac viu a vrut să îmi fie frate, eu m-am purtat cu el ca şi cu un iubit. Şase iubiri pe care le-am dat uitării. Acum am dat peste o alta, mai puternică decât celelalte şase din viaţa mea. Trăiesc din vise ...
   Steaua lui îmi călăuzeşte drumul. El îmi distruge trupul şi îmi salvează sufletul. El îmi e barcă în oceanul plin de furie. El este familia mea, creatura mea supremă. El este
(Filă ruptă din jurnal)

Tu cine crezi că este CREATURA, 
a şaptea iubire a lui Isis Martin?

Lasă un comentariu la postare cu răspunsul tău şi poţi primi puncte care te vor duce către descoperirea Creaturii!

URMĂTORUL INDICIU: E o fată plină de energie ce trăieşte în propria ei lume fantasy. Iubeşte seria Chimie perfectă şi are un blog minunat! Pe 22 iunie are o zi specială pe blog şi ştiţi voi, You make a step and you arrive into a fantasy world!

P.S. Nely Cab iubeşte România!

12 comments

  1. mariacris98
  2. Izabela

Leave a Reply

Ai citit articolul? Spune-ți părerea aici!