Primul meu premiu!


posted by Laurentzyu on

2 comments


Hihi, trebuie să mă laud cu premiul de mai sus, primit de la Monika, Kyky şi Oana!
Şi acest premiu a venit la pachet cu o leapşă super-draguţă:

1. 
Aminteşte-ţi persoana care ţi-a dat premiul printr-un link către blogul ei:

2. 
a) Care este produsul de machiaj preferat?
Leapşa a fost concepută de către fete şi nu a fost gândită şi pentru băieţi! Dar asta e, ne descurcăm şi noi şi completăm cu - (o mare bară)! :))

b) Care a fost trendul preferat în 2011?
Exact cum spuneam la punctul anterior!

c) Care e desertul tău preferat?
O să accept întrebarea sub forma: TIRAMISU sau CIOCOLATĂ?
Şi pentru că nu pot să mă decid, o să folosesc site-ul Random.org (Sfantul Random!). 
Aşadar, câştigătoarea, şi implicit desertul meu preferat este: TIRAMISU!

d) Culoare preferată?
Alb? Aceasta e una dintre întrebările cu răspuns imposibil! 
Fiecare zi, culoare ei! Depinde de dispoziţia în care sunt.

e) Care este prenumele tău?
Laurenţiu! Normal! Credeaţi că numele e inventat?

f) Care a fost ultima melodie pe care ai ascultat-o?
Beggin a lui Madcon! Ştiu că e veche (2008), dar am ascultat-o azi! 

3. 
Spune despre tine ce nu ai mai spus nimănui pe blog:
Sunt un pic mai crazy, nu sunt prea impulsiv, debordez de creativitate, ETC!!!

4. Premiază alte bloguri care crezi că merită acest premiu:
Având în vedere că mai toate blogurile au primit premiul, îl dau mai departe tuturor celor care îmi citesc blogul şi care nu l-au primit!

2 comments

Leave a Reply

Ai citit articolul? Spune-ți părerea aici!