HELP!?!


posted by Laurentzyu on

2 comments

    Se pare că editura Nemira ne-a ascultat dorinţele! Ştiţi doar cât ne-am rugat de ei să publice şi la noi Abraham Lincoln-Vânătorul de vampiri de Seth Grahame-Smith!

Pride and Prejudice and Zombies

    Ecranizarea cărţii va apărea anul acesta, mai precis pe 3 august la noi în ţară. Dacă nu ştiţi prea multe despre carte/film, puteţi citi mai multe aici! Eu unul vreau din toată inima să citesc cartea înaintea filmului. Voi nu? Este atât de superbă! Tot de acelaşi autor aş mai dori să citesc şi Mândrie şi prejudecată şi zombi, varianta horror a celebrului roman al lui Jane Austen.

    Şi acum să fim serioşi! Sunt atâtea cărţi pe care vrem să le avem în bibliotecă, în propria limba! Eu unul mi-am facut o listă pe care vi-o arăt şi vouă cu ceea ce aş vrea eu să citesc de la Nemira. E un pic lungă, dar sper ca cei de la Nemira să aleagă cel puţin două. Motive?! Sunt puţin spus superbe!

Miss Peregrine's Home for Peculiar Children

Everneath (Everneath, #1)

Incarnate (Newsoul, #1)

Dragonswood

Jurassic Park de Michael Crichton

Underworld (Underworld, #1)Underworld: Blood Enemy (Underworld, #2)Underworld: Evolution (Underworld, #3)

The Book Of Blood And Shadow

ExtraNormal (ExtraNormal, #1)

    Daca si voi vreti ca aceste carti sa apara la editura Nemira, intrati pe blogul lor (aici!) si spuneti-le acest lucru sub forma unui comentariu! Bineinteles, va puteti completa lista cu propriile carti, acestea sunt doar alegerile mele! Multa inspiratie la alegere (poate adaugati si Abraham Lincoln in lista)!

2 comments

Leave a Reply

Ai citit articolul? Spune-ți părerea aici!