LAURENTZYU'S BOOKS: IN 2011 SI IN VIITOR


posted by Laurentzyu on

1 comment


PREZENT:

Pe 1 ianuarie am implinit exact 5 luni de existenta! Stiu ca e putin, dar doar atat timp a trecut! 5 luni in care zi de zi am fost impreuna si am aflat totul despre carti, 5 luni in care am adunat nu mai putin de 12, 337 vizualizari, 201 comentarii, 38 persoane interesate si 340 postari. Stiu de asemenea ca numarul de comentarii si persoane interesate e relativ mic, dar sper ca anul acesta sa creasca! 

Ziua neagra, cea cu cele mai putine vizualizari, a numarat 98 de vizitatori, iar cea cu cele mai multe a numarat nu mai putin de 298 de persoane! Cei mai multi vizitatori sunt din Romania, dar sunt vizitatori si din SUA, Germania si Rusia, care folosesc programe de traducere pentru a citi pe blog.


Concursurile au fost in numar de 4, dar va promit ca anul acesta vor fi cu mult mai multe! Ele au fost fruntase intre toate posturile, adunand peste 200 de vizualizari. Concursul Halloween sponsorizat de libraria DorDeCarte a fost, conform unor statistici, cel mai apreciat concurs din blogosfera din a doua jumatate a anului 2011.

Sponsorii sunt acum in numar de 8. Fara ei, concursurile minunate de pe blog nu ar fi existat, fara ei nu as fi citit carti atat de minunate, fara ei, probabil, nici nu as fi creat un Laurentzyu's Books atat de extins! Asa ca tin sa le multumesc mult!

Pagina de facebook a adunat doar 40 de likeuri. Recenziile nu sunt decat 7, dar va spun inca de pe acum ca in urmatoarele 2 saptamani, numarul lor se poate si tripla, deoarece am citit foarte multe carti care abia asteapta sa fie recenzate! 

VIITOR:

Voi continua postarile in cadrul rubricii MUSIC IS LIFE! Chiar daca blogul este despre carti, voi incepe sa scriu si despre filme, un alt hobby al meu! Cine stie, poate intr-o zi voi si redenumi blogul, astfel incat sa cuprinda toate aceste hobbyuri: cartile, muzica si filmele! Din aceasta saptamana voi incepe sa postez si ficul Cum sa devii vampir !!!

P.S. Maine voi posta La Colet! (5) deoarece ieri am fost plecat si azi a trebuit sa imi revin si eu putin dupa atata "munca"!

1 comment

Leave a Reply

Ai citit articolul? Spune-ți părerea aici!