In My Mailbox # 5


posted by Laurentzyu on ,

3 comments


A trecut cam mult timp de când trebuia să postez aici (decembrie), dar trebuie să mă înţelegeţi şi pe mine: NO TIME! Chiar dacă sunt în vacanţă, timpul mi-a fost mâncat de sărbătorile de iarnă. Let's go:

Moş Nicolae mi-a adus un cadou perfect: Dacă aş rămâne de Gayle Forman. Andreea a vrut şi ea să facă pe moşul pentru mine şi mi-a dăruit Pe jumătate moartă de Kim Harrison. Mulţumesc mult, Andreea!

Am făcut schimb de cărţi cu două blogerriţe foarte cunoscute: de la Monica am primit Nu plânge sub clar de lună de Heather Davis şi de la Amina Amurg de Stephenie Meyer!

Pe Rătăcitori în lumea cărţilor am câştigat primele două volume ale seriei Cântecele Serafimului de Anne Rice: Vremea Îngerului şi Dragostea şi răul. Thanx Oana!

Mi-am cumpărat Revolta de Suzanne Collins si Sabia Magica de Marcus Sedgwick, ambele de la Nemira!

Mos Crăciun mi-a adus toate cele patru volume ale seriei Jurnalele Vampirilor de L.J. Smith


Bonus, o carte de luna trecută pe care am uitat să vi-o arăt: Blestemul din Swoon de Nina Malkin pe care am câştigat-o pe blogul Mădălinei! Mulţumesc mult!

Cam atât! Voi ce cărţi aţi mai adăugat în bibliotecă?

3 comments

Leave a Reply

Ai citit articolul? Spune-ți părerea aici!