CUM SA DEVII UN VAMPIR? (1)


posted by Laurentzyu on

8 comments

  • Pagini din Jurnalul Anastasiei:
     4 ianuarie
   Draga Jurnalule,                                             
   Ieri am aflat ca am primit Semnul si azi iata-ma aici! Stau in pat si iti scriu tie si tot nu imi pot imagina cum va fi noua mea viata. 
   Ziua sa stau si noaptea sa bantui strazile orasului in cautarea hranei. Nu imi pot imagina cum e gustul sangelui, nu imi pot imagina cum pot suferi o schimbare atat de mare…          
Erzsebet Bathory: Fostă contesă, actuală profesoară de Vampirism
   Profesoara noastra de Vampirism e chiar Erzsébet Báthory, Contesa Insangerata inviata din morti. Poarta exact rochia cu care a fost inmormantata: o carpa jerpelita plina de pamant, mirosind a mucegai si cu o pata de sange in dreptul inimii. E ingrozitoare! Daca ai vedea in ce hal se poarta cu noi …                    
Nu am invatat prea multe, chiar daca ne-a predat pagini intregi ...

  • FILĂ DE DICŢIONAR:

VAMPIR TRADIŢIONAL = Fiinţă umană moartă şi totuşi vie, transformată într-un demon. Recunoscut pentru stilul şi şarmul său devastator, vampirul tradiţional este un vânător puternic, cu o nevoie considerabilă de sânge.                                                          
HABITAT: Unii au nevoie de ţărână blestemată de pe meleagul lor natal, alţii trăiesc în castele dărăpănate ori în cripte drăguţe.                                                                   
CARACTERISTICI FIZICE: Ten palid, temperatură corporală scăzută, canini sau incisivi exagerat de lungi si unghii ascuţite ca briciul.                                                 
PUTERI: Zbor, metamorfoză.                                                                                 
SLĂBICIUNI: Nu le plac lumina soarelui, crucile, usturoiul şi parii din lemn.

  •  Pagini din Jurnalul Anastasiei:

   Scuze ca m-am intrerupt, dar se deschise usa. Era Lizzie, o fata draguta cu care m-am inprietenit...                                                              
Am primit manualul pentru ora deVampirism, "Ghid pentru a-ti creste colti, Garantat de Contele Dracula!", si am gasit in el  o lectie rapida despre cum sa ajungi nemuritor: "Cum sa devii vampir in 5 pasi."

  •  LECŢIA 1: 

Pasul 1: Aprindeţi lumânările.
Pasul 2: Amestecaţi într- un castron sânge, apă şi păr.
Pasul 3: Spuneti incantaţia:"Magic, Magic, Enter unto me. Vampire transformation, is what it shall be. Bring me the powers, bring me the feeling. Bring me what I desire. It must be."
Pasul 4: Repetaţi incantaţia. Puneţi amestecul peste flăcări la versul "It must be"
Pasul 5: Aveţi nevoie de o noapte cu lună plină şi va dura o seară.Aveţi foarte mare grijă deoarece trebuie să vă hrăniţi odată la 12 ore altfel instinctele de vânătoare se vor activa şi atacaţi pe oricine.Dacă nu vă hrăniţi (cu sânge, bineînţeles!) odată la 12 ore puteti muri !! Succes !!


 Pagini din Jurnalul Anastasiei:

4 ianuarie
   Draga Jurnalule,                                          
   Ieri am aflat ca am primit Semnul si azi iata-ma aici! Stau in pat si iti scriu tie si tot nu imi pot imagina cum va fi noua mea viata.
   Ziua sa stau si noaptea sa bantui strazile orasului in cautarea hranei. Nu imi pot imagina cum e gustul sangelui, nu imi pot imagina cum pot suferi o schimbare atat de mare…

8 comments

  1. Anonim
  2. Anonim
  3. Anonim
  4. Anonim

Leave a Reply

Ai citit articolul? Spune-ți părerea aici!