Leapsa # 5


posted by Laurentzyu on ,

1 comment


Am primit aceasta leapsa mai speciala de la Krisz, Alexya si Kyky! Multumesc mult!
1. Un banc despre (Moş) Crăciun
Un copil ii scrie o scrisoare lui Mos Craciun:
Dlaga Mosule,Te log mult sa-mi aduci un tlenulet electlic, o masinuta si o ciocolata.
Se duce copilul la posta si duce scrisoarea. Postaritele deschid scrisoarea, o citesc si li se face mila de copil. Hotarasc ele sa puna mana de la mana si sa-i cumpere copilului darurile. Strang banii, cumpara trenuletul, cumpara masinuta, dar de ciocolata nu le mai ajung banii.
Trimit cadoul copilului. La cateva zile de la Craciun, copilul duce la posta o alta scrisoare, cu multumirile pentru Mos Craciun:
Dlaga Mosule,Iti multumesc mult pentlu cadouli! Tlenuletul este magnific, masinuta este supel. Eu sunt convins ca mi-ai tlimis si ciocolata, da cled ca tampitele alea de la posta au mancat-o!

2. Să spunem că ţi se îndeplinesc 3 dorinţe în ziua de Crăciun , ce dorinţe ai vrea să îţi fie îndeplinite ?
Sa am intotdeauna persoanele dragi langa mine, Craciunul acesta sa fie cel mai frumos din viata mea si sa termin de scris toate cele peste 7 serii (de carti) de care m-am apucat! :D

3.Ce cadouri ai vrea să primeşti ?
Dragoste, fericire, sanatate, prietenie, si nu in ultimul rand, si lucruri materiale: CARTI!

4.Poți să alegi să ţi se facă un cadou de la o persoana iubită , dar nimic material. Ce ai alege ?
Sa fie mereu langa mine, sa ii simt bataia inimii!
Cum spunea si Claudiu: "All I want for Christmas is you" ...

5.Mai crezi în Moş Crăciun ?
Chiar daca Mos Craciun nu exista, fizic, el exista in sufletul nostru. Acesta este de fapt si simbolul acestei minunate sarbatori, spiritul fara de care Craciunul nu ar mai fi fost la fel! Si cred din ce in ce mai mult in Mos Craciun atunci cand ii vad pe cei mici bucurandu-se de cadourile gasite sub brad, cadouri care merita asteptarea in timpul unei nopti de panda.

6. Ai făcut vreodată îngeri de zăpadă ?
Normal! Iesi afara, te aunci in zapada, dai din maini si din picioare de parca nu ai obosi niciodata si, dupa o ora in care ingheti si simti ca te pierzi in tainele frigului, intri inapoi in casa, acolo unde e cald si bine, stai in fata semineului in care lemnele trosnesc, invaluite in flacari de aur, si savurezi o ciocolata fierbinte care iti dezmorteste aschie cu aschie trupul. E o traditie implinita cu drag an de an!



7.Unde îţi petreci Crăciunul şi cu cine ?
Acasa cu familia si punct! Pardon, (.)!

8.La ce vârsta şi cum ai aflat cine iţi lasă cadouri sub brad ?
NU EXISTA MOS CRACIUN?!?! :(( 
Nu mai stiu sigur ...

9. Împodobeşti tu bradul? 
Eu alaturi de persoanele dragi!



10.În sufletul tău,  mai există spiritul sărbătorilor ?
DA! Craciunul este sarbatoarea mea preferata!

11.De Crăciun îţi place să dai sau să primeşti ?
Ambele!

Si o dau mai departe la 7 persoane, deoarece 7 este un numar magic, numarul norocos al meu si al lui Mos Craciun: Monika, Simona, Alexa, Julia, Dragos, Madalina si Amina!

1 comment

Leave a Reply

Ai citit articolul? Spune-ți părerea aici!