Weekeeend and ... BOOKS!


posted by Laurentzyu on

12 comments

Bine ca s-a sfarsit saptamana aceasta! A fost cea mai obositoare din tot anul scolar de pana acum! Si totusi, greul deabia acum incepe: vine luna tezelor! Dar nu vreau sa imi aduc aminte de toata aceasta povara, asa ca incerc sa ma relaxez putin, desi nu prea pot. Mi se invart prin minte tot felul de lucruri: teme, filme, carti, vampiri, varcolaci, piese de teatru, cuvinte; e un haos total!!! Ei bine, desi am intarziat foarte mult cu postarea rubricii La colet!, va anunt ca o voi face maine. Da, maine veti vedea ce carti am primit in luna octombrie. In weekendul viitor s-ar putea sa postez si pima parte a ficului Cronicile Vampirilor. Cum se devii un vampir, si vreau sa va spun ca prima parte a ficului se va numi ANASTASIA si tot weekendul acesta veti putea vedea posterul pe care i l-am facut! Dar nu acesta este scopul acestui post, ci altul! Am pentru voi o provocare, o mare intrebare la care pana acum nu i-am gasit raspuns! VREAU SI EU SA SCRIU O CARTE! Si chiar nu glumesc, vorbesc la modul cel mai serios! De foarte mult timp vreau sa o fac, dar timpul nu ma prea lasa ... Dar daca nu ma voi apuca niciodata de ea din cauza timpului, nu voi mai avea ocazia sa o scriu. Asa ca m-am hotarat sa ma apuc serios de scris. Pana acum am in minte cam asa: trei serii plus alte doua carti. Nu-i asa ca am o imaginatie bogata? Dar sa revenim la tema postului! Desi stiu ce se va intampla in cartile mele, sunt in pana de inspiratie pentru numele personajelor. Si de aceea vreau sa va intreb pe voi ce nume ati dori sa aiba personajele voastre preferate sau orice personaj. Nu vreau un nume chiar 100% romanesc, ci ceva mai sofisticat, cum ar fi numele din Academia Vampirilor sau Fortele Raului Absolut. Puteti lasa un comentariu la acest post cu exemplele voastre de nume. Va multumesc mult pentru ajutor si nu uitati ca orice nume e binevenit!

12 comments

Leave a Reply

Ai citit articolul? Spune-ți părerea aici!