Leapsa # 4


posted by Laurentzyu on ,

6 comments


Am primit leapsa de la Diana! Multumesc tare mult! Deabia ne cunoastem si noi mai bine! 

1.Imi poti spune: Laurentzyu sau Laur! :D
2.Mi-ar placea sa ma numesc: De ce nu Edward sau Sam sau Tom sau ... e un haos in mintea mea!
3.Daca as fi un  personaj de carte, as fi: Thomas Ward, Septimus Heap sau Stefan Salvatore.
4.Melodia mea preferata este: Nu am o melodie preferata (♥ 
MUSIC!), dar spun deocamdata Adele - Someone like you.
5.Ziua preferata a saptamanii pentru mine: Sambata because is WEEKEND! 
J
6.Imi e dor de: fostii colegi de clasa, zilele libere si fara teme din gimnaziu ...
7.Dintre actorii din intreaga lume, azi il plac pe: Ian Somerhalder. 
8.Urasc scoala pentru ca: de aici imi cumpar zilnic un camion de teme, imi fura pe neasteptate micutul si saracutul timp care imi mai ramane si mie si ma opresc aici (nu cred ca vreti si alte motive)!
9.Imi place scoala pentru ca: e unul dintre putinele locuri in care imi intalnesc toti colegii.
10.Culoarea mea preferata e: deocamdata spun verde!
11.Partea preferata a zilei pentru mine e: noaptea, pentru ca scap de scoala, pentru ca atunci pot citi sau viziona filmele mele preferate, pentru ca atunci pot sa vad luna si stele ce imi linistesc sufletul, pentru ca atunci e noapte si imi place!
12.Vampiri, varcolaci, fantome sau extraterestri? fantome pentru ca sunt singurele care nu ma pot rani (doar in cazul in care nu arunca cu cutite dupa mine!); vampirilor le plac sangele, varcolacii isi infig coltii in trupul tau fragil, iar la extraterestrii nici nu vreau sa ma gandesc!
13.Mi-ar placea sa locuiesc: intr-un orasel mic, ploios, un pic mai linistit si in care tot timpul sa se intample ceva cat de cat ... straniu! :D
14.Azi sunt fericit pentru ca: e sfarsit de saptamana si am scapat de scoala.
15.A fost un cosmar sa vad: ca saptamana viitoare dau teza la mate si chimie! 
16.As vrea sa: scap cat mai repede de scoala si sa reusesc sa imi scriu toate cartile pe care le am in gand!
17.Mi-ar placea sa existe: vampiri, varcolaci, extraterestrii, zane, inorogi, dragoni, pitici ... e foarte lunga lista si nu vreau sa va plictisesc.
18.As vrea sa lucrez in domeniul: FILMULUI!!!
19.Daca as avea o putere ar fi: sa fiu invizibil.
20.Imi place numele: Bobby. 
21.Cred ca prietenii adevarati sunt cei care: iti sunt alaturi in fiecare moment al vietii tale, indiferent ce ti s-ar intampla.
22.Citatul meu preferat este: "Speranta moare ultima ... Daca o pierzi, totul este pierdut. Iar cand ai impresia ca totul e pierdut, ca totul e cumplit si sumbru, speranta continua sa existe, intotdeauna."
23.Cred ca cel mai frumos sentiment e: dragostea.
24.As vrea sa pot: fi un supererou!
25.Viata e frumoasa pentru ca: e VIATA si trebuie traita!
26.Planul meu secret e sa: WHAT?!?! Cum e secret daca vi-l spun! LOL!!!
27.Imi place serialul:  plac serialele: TVD, True Blood, Secret Circle, Supernatural, Pariu cu viata.
28.As vrea sa scriu despre: tot ce este imposibil, ceva in care imi gasesc linistea.
29.Vreau sa iti spun ca: mi-a facut o MARE placere sa completez aceasta leapsa!
30.Cum ti s-a parut acest chestionar? Ce ai vrea sa ii mai pui?: Super tare! Nu stiu, de exemplu: "Ultimul film vazut este:"
31.Cele 7 persoane care vor primi leapsa sunt: Ho-ho-ho, uite ca vine mosul cu lepse (sper ca e corect spus): AnduJulia, Monika, Sabinna, Adriyann◦kyky™♥◦ si Oanaaa., Claudiu! Cam atat!

6 comments

Leave a Reply

Ai citit articolul? Spune-ți părerea aici!