In My Mailbox # 3


posted by Laurentzyu on ,

6 comments


Stiu ca simtiti lipsa acestei rubrici. In ultimele zile am fost foarte ocupat. Chiar daca am mai postat pe blog, asta nu inseamna ca am avut timp liber. Puteam deasemenea sa postez si aici, in aceasta rubrica, dar stiu ca ia foarte mult sa va prezint toate cartile, asa ca am lasat-o pe o zi mai libera. Luna aceasta, adica octombrie, am primit multe carti. Carti pe care abia atept sa le citesc! Si daca tot ma laud ca vreau sa le citesc, probabil ca ati vazut si lisat recenzii din meniu. Toate recenziile vor aparea acolo cel mai posibil in vacanta de Craciun! Imi pare rau, dar cu scoala nu prea am atat de mult timp sa fac recenzii. Debia mai respir in weekend. Dar pana la sfarsitul vacantei toate recenziile cartilor scrise plus multe altele vor fi acolo cu linkuri active! In fine, sa revenim la cartile noastre! Iata ce am mai primit luna aceasta (octombrie):

Pe blogul Fantasy World am castigat doua carti superbe: primele doua volume ale seriei Misterele din Orasul Sinistru, Cartea neagra a secretelor si Magicianul Oaselor de F.E.Higgins. Multumesc mult Diana!

Am castigat si primele doua volume din Academia Vampirilor de Richelle Mead: Academia Vampirilor pe Just another books lovers si Initierea pe alexa700! Multumesc fetelor!

Pe Raluk.ro am castigat doua carti superbe: Inclestarea Regilor de George R.R.Martin si Darul de Kristin Cashore. Multumesc mult!

Pe FanSF am castigat Apocalipsa 2012 de Lawrence Joseph, iar cand am fost sa imi ridic cartea nu m-am putut abtine sa imi cumpar si Urzeala Pacatului de Phil Rickman! Multumesc mult!

De la editura RAO am primit Toba pictata de Louise Erdrich, pe Scrum*de*Vise am castigat Hotul de carti de Markus Zusak, iar pe Bookaholic am castigat Barbatul de 100 de ani care a sarit pe fereastra si a disparut de Jonas Jonasson! Multumesc mult RAO, Larisa si Bookaholici! 

Dupa cum vedeti, nu am cumparat prea multe carti luna aceasta, sau mai bine zis am cumparat dar nu au venit! Mai trebuiau sa imi vina Cartea ucenicului vrajitor si Iuresul Sabiilor, insa le veti vedea la postul lunii noiembrie pentru ca nu am ajuns sa le ridic de la sediul NEMIRA! :D Voi ce carti ati mai primit?

6 comments

Leave a Reply

Ai citit articolul? Spune-ți părerea aici!