JACK WATSON, prima mea carte: Sinopsis + Prolog


posted by Laurentzyu on

19 comments

Asa cum v-am promis, m-am apucat sa imi scriu prima carte! Si ieri am scris prologul acesteia. Nu stiu sigur cum se va numi, desi am pus ca titlu provizoriu JACK WATSON, dar poate imi dati voi o sugestie de titlu, daca aveti vreo preferinta. Nu uitati ca parerile voastre conteaza! 
Acum, ma abtin! Va las sa cititi. Cuvintele spun totul:

SINOPSIS:

Atunci cand ramai singur intr-o lume atat de nebuna, ai grija! 
Lui Jack i-a pierit toata familia intr-o singura saptamana! Toti cei dragi lui au fost ingropati la doi metri sub pamant de catre groparul orasului. Iar atunci cand crede ca singuratatea ii va macina sufletul, isi da seama ca nu este chiar atat de singur precum isi inchipuia: fantomele celor carora ii era aproape au venit sa il bantuie si sa il traga dupa ele in cel mai adanc loc, un infern in care creaturile monstruoase te mananca de viu, pasarile cerului se bat pe ochii tai si canibalii te vor la cina, fiert intr-un cazan plin cu smoala. Aici, Jack intra in cea mai mare aventura a vietii sale: lupta de a supravietui. O carte care te va tine cu sufletul la gura, cu o aventura uluitoare si o actiune macabra.
ATENTIE!!! Aceasta carte este bantuita!

PROLOG:

       Nu m-am gandit niciodata la felul in care am sa mor. Imi este frica! Atat de frica incat de fiecare data cand ma gandesc la ea simt cum simturile mi se prabusesc si ma scufund in neant. Vad cum mi se deruleaza in fata ochilor o crima macabra. O vad pe ea stand pe un scaun suspendat de tavan, legata strans cu sfori, aproape lesinata si cu parul clatinandu-i-se in briza rece. Rasufla incet, lasand sa tasneasca printre buzele ei vinete gheizere de abur, iar genele ii sunt pictate cu picaturi de roua. Apoi, un cutit cu lama stralucitoare, ca de argint, strabate aerul si i se infige drept in teasta. Scoate un tipat surd de durere si pe fata ii navaleste un val lipicios de sange. Parul auriu devine rosiatic, iar sub ea se formeaza o pata uda sangerie. Mainile tinute pana acum incrucisate pe piept ii cad fara viata, stand atarnate parca de un singur fir. Corpul mort ii este cuprins de spasmuri. Tremura, iar venele ii fierb, parca golindu-se. Pielea ii devine rosiatica, iar buzele i se deschid intr-un sarut lasand o explozie de sange sa i se prelinga pe contururile fetei inghetate.
Sforile incep sa se slabeasca,pana cand se desfac si cade jos, ca o marioneta al carei papusar o lasa in voia sortii. O vad stand acolo ca pe un morman de oase putrezite imbracate intr-o rochie alba, eleganta. Incetul cu incetul, sangele se impregneaza in rochie si pare un ghem rosu, de cosmar.

       Nu vreau sa ma gandesc la moarte. O simpla atingere de cutit, o lama care iti strabate corpul cu durere in cautarea sufletului, apoi totul se intuneca si cazi intr-o lume a infernului. Si daca imi va face o vizita? Daca mi se va strecura in trup ca o fantoma a viitorului, infruptandu-se din amintirile mele nemuritoare si lasandu-ma sa cad jos, intr-o lume a uitarii? Si totusi, parca ceva ma indeamna sa imi doresc sa vad cum e moartea.
Sufletul imi pluteste prin camera semi-obscura, plina de oameni. Ma inec in fumul de lumanare arsa. Il simt cum imi inunda plamanii cu o senzatie uluitoare de ameteala. Ma vad. Sunt acolo, jos, asezat intr-o cutie de lemn, frumos lacuita. Sunt ca o papusa fara suflare abia scoasa la vanzare in jurul careia copii stau mirati, dornici sa o tina in maini. Vad zeci de oameni stand in jurul meu, ii vad cum varsa lacrimi pe trupul meu fara viata, imbracati in straie negre. Am ochii inchisi, iar mainile imi stau pe piept. Fata imi are o tenta cenusie si simt cum emana aburi de gheata. Ma indepartez de el si ajung aproape de tavan. O lacrima imi cade din ochii mei de fantoma si cade pe obrazul corpului meu mort. Il vad pe Max, fratele meu, cum imi sterge obrazul cu o batista murdara si icneste, inabusindu-si lacrimile cu palmele. Dar daca in acea cutie nu as fi fost eu, ci cineva drag mie? M-as fi numarat printre acei oameni care varsa lacrimi? Sau as fi stat pur si simplu undeva departe, gandindu-ma la cum sa incep o noua viata?

Ce parere aveti? 
Merita sa continui aceasta aventura macabra?

19 comments

Leave a Reply

Ai citit articolul? Spune-ți părerea aici!