Castigator concurs RAO!


posted by Laurentzyu on

1 comment


Am revenit! Si de data aceasta aduc cu mine un premiu minunat care se va indrepta catre unul din cititorii Laurentzyu's Books! Chiar daca doar unul dintre participantii la concursul de mai sus va castiga, nu trebuie sa va suparati; in curand veti da pe blog si de alte concursuri la fel de atractive! Si acum, sa revenim!
In primul rand, doresc a multumi editurii RAO fara de care acest minunat concurs nu ar fi avut loc!
In al doilea rand, vreau sa specific ca nu toti ati indeplinit exact cerintele concursului, si anume: unii dintre voi nu ati raspuns la intrebarea pusa, sau mai bine-zis ati dat alt raspuns, iar altii nu urmareau blogul nici prin GFC, nici prin Yahoo! Unii participanti s-au cam abatut de la subiect si au inceput sa imi povesteasca intreaga carte!
Dar, cu vrute, cu nevrute, toti ati intrat de data aceasta in concurs! Multi ati avut argumentari frumoase, ceea ce mi-a ingreunat un pic alegerea castigatorului. Dar, pana la urma, am ales un castigator, cineva care si-a exprimat  din suflet sentimentele sale pentru personajul sau favorit, si acela este, mai bine-zis aceea:


Sandybook, te rog frumos sa imi trimiti un e-mail la adresa laurentzyu.books@gmail.com cu datele tale personale (nume complet, adresa, numar telefon) pana duminica, pe 21 noiembrie. Daca pana atunci nu primesc niciun semn de la tine, voi fi nevoit sa aleg alt castigator! 
Si, asa cum v-am spus, cei ce nu ati castigat nu fiti suparati! Vor urma multe alte concursuri!

1 comment

Leave a Reply

Ai citit articolul? Spune-ți părerea aici!