SURPRIZE!


posted by Laurentzyu on

No comments

Am foarte, foarte multe surprize pentru voi in aceste ultime doua luni ale toamnei! Cred ca sunt destul de frumoase si sper sa va incante:

1. Banuiesc ca ati vazut ca am schimbat cateva elemente la blog: bannerul si am adaugat o bara multi-functionala! Referitor la bara de sub bannerul aniversar de Halloween, acolo gasiti mai multe butoane, care in curand vor fi si mai multe!  Deocamdata nu am lucrat prea mult la ea deoarece nu prea mai am mult timp liber cu scoala, dar promit ca pe parcurs sa o perfectionez! Aveti deasemenea si un buton acolo numit MY BOOKS! Aceasta rubrica este inca in constructie, dar dupa ce va fi terminata, veti gasi o lista lunga cu toate cartile F&SF de la noi din tara! Aceasta va fi actualizata ori de cate ori va aparea un nou titlu pe piata!
2. Cea de-a doua surpriza este una pe care unii cred ca o asteapta de foarte mult timp: voi da startul unui nou concurs sponsorizat de Libraria online Libris. Bineinteles ca tot de Halloween!
3. Desi am inceput postarea primului meu fic, ANGELS, o sa aveti parte de o mare surpriza: doua noi ficuri va asteapta aici, pe blog. Toate fac parte din categoria FANTASY si cred ca va vor surprinde. Nimeni nu a mai abordat pana acum acest subiect asa ca va fi ceva special! Si, ca sa nu va tin in suspans, va spun si care este tema lor si numele! Primul va fi despre vampiri. Pentru ca va plac atat de mult Jurnalele Vampirilor si Academia Vampirilor m-am hotarat sa studiem si noi aceste creaturi! Ficul se va numi Cum sa devii un vampir? si va aborda pas cu pas "operatia" care trebuie aplicata pentru a deveni un vampir adevarat! Cel de-al doilea va urmari tot lumea fantasy, si mai exact vrajitorii. Se va numi Un strop de magie si va va invata cum sa deveniti un vrajitor mai iscusit ca Harry Potter. Vom invata impreuna cum sa ne cream obiecte magice si vom invata vraji pe care le putem pune in aplicatie in viata de zi cu zi! Sper sa va placa! 
Sincer, nu stiu daca cele de mai sus sunt adevarate, dar merita incercat! Mai ales ca in cel de-al doilea am o incredere deplina, vrajile fiind scrise de un vrajitor iscusit!
4. Daca si saptamana viitoare voi ramane fara curent si nimeni nu imi trimite prin posta un pumn de energie, nu mai fac nimic! Daca am, voi face un maraton surpriza in care puteti citi despre cateva locuri in care duhurile isi fac de cap si bantuie unele locuri aflate chiar la noi in tara! Si daca nu ma credeti ca exista fantome (nici eu nu sunt sigur!), in ficul Un strop de magie veti gasi si cateva metode de a invoca un spirit, mai ceva ca in Fortele Raului Absolut!
5. De luna viitoare veti gasi pe blog un formular de imbunatatire a acestuia in care va veti putea exprima opinia in legatura cu ce ati vrea vrea voi sa schimbati la el pentru a va atrage mai mult! Si totusi, daca nu mai puteti astepta pana atunci, puteti lasa un comentariu mai jos prin care sa imi spuneti ce ati schimba voi pe Laurentzyu's Books!
Sper sa va placa aceste surprize! Nu stiu care va plac voua, dar eu deabia astept sa vad ce imi spuneti despre 2 si 3. Enjoy si o seara cat mai spooky!

                                     XOXO,
                                                                    Laurentzyu
                                                                            

Leave a Reply

Ai citit articolul? Spune-ți părerea aici!