PROMOTIE CORINT JUNIOR!


posted by Laurentzyu on

No comments

I'M SORRY! Da, asa vreau sa incep acest post: prin a imi cere iertare ca nu am avut doua zile (trei cu aceasta) acces la internet si nu am putut posta absolut nimic pe blog! Si chiar daca repet ceea ce am spus mai devreme as minti: mai exact, in weekend am fost plecat, iar ieri nu am avut curent electric toata ziua (de cand am venit de la scoala pana azi pe la 15:00). Chiar imi pare rau, dar nu am avut ce face, inafara de a astepta (plin de NERVI!) sa primesc si eu un pumn de curent electric! Plateam, nici o grija!!!
Asadar, ma voi revansa si voi posta tot ce am omis in aceasta pauza in care, daca tot nu am avut ce face, mi-am cumparat o lanterna si am devorat Jurnalele lui Stefan: Inceputurile! Imi cer inca o data iertare si va anunt o promotie pe care probabil ati auzit-o: CORINT JUNIOR va ofera 50% reducere la seriile CRONICILE WARDSTONE si TUNELE! Am citit si eu primul vol. din Cronicile Wardstone si pot spune ca sunt superbe!

Leave a Reply

Ai citit articolul? Spune-ți părerea aici!