UPDATE: Posterele oficiale Jocurile Foamei


posted by Laurentzyu on ,

1 comment

The Hunger Games viral has moved along to the next phase by the way. You can register with Facebook or Twitter and they’ll put you into a District. I got District 10, primary export: Livestock. 

Cautam pe internet mai multe informatii despre seria Jocurile Foamei, pentru ca vreau sa o citesc si eu, cand dau peste posterele oficiale cu fiecare din cele 12 districte! Le-am pus mai jos, si am si o mica surpriza pentru voi, fie ca ati citit seria, fie ca nu. Daca doriti sa faceti parte dintr-un anumit district, dati click pe imaginea districtului si veti fi redirectionati catre pagina de facebook a districtului respectiv. Dati like si veti fi la curent cu toate noutatile care se intampla in aceasta zona! Eu fac parte din toate districtele! 
Aveti mai sus si imaginea asociata cu site-ul oficial al capitoliului. Si, daca doriti sa intrati pe siteul Panem, puteti da click aici! Eu am intrat in Districtul 7,dar toate districtele sunt inchise. Luna aceasta se vor deschide, inclusiv Capitoliul! Aveti aici si Radio Panem! 
Sper ca va plac surprizele mele in legatura cu JF! Enjoy!
Asa cum ni s-a promis, acum, in octombrie, au aparut toate posterele cu districtele. Aveti mai jos toate posterele!Va tin la curent cu toate noutatile legate de JF!















1 comment

Leave a Reply

Ai citit articolul? Spune-ți părerea aici!