Postere oficiale Jocurile Foamei cu personaje


posted by Laurentzyu on ,

No comments

Desi mai sunt 5 luni pana la aparitia filmului fenomen JOCURILE FOAMEI, iata ca azi au aparut si posterele oficiale care ne prezinta personajele marii productii. Mie imi plac foarte mult (le aveti si voi mai jos) si cred ca sunt foarte reusite! Nu mai am rabdare sa astept filmul, dar totusi ma abtin sa nu plang!
Aveti sub postere numele actorului si personajul pe care il interpreteaza in film. Si mai am o veste (pentru mine buna!) pentru voi: am fost ales de catre Capitoliu sa particip la organizarea celei de-a 74-a editie a Jocurilor Foamei! Sunt incantat sa fac parte din aceasta echipa! 

 
Liam Hemsworth as Gale                             Amandla Stenberg as Rue

 
Alexander Ludwig as Cato                   Woody Harrelson as Haymitch

 
Elizabeth Banks as Effie                          Lenny Kravitz as Cinna

 
Jennifer Lawrence as Katnniss                  Josh Hutcherson as Peeta

Ei bine, ce parere aveti? Nu-i asa ca sunt grozave? Cred ca va fac din ce in ce mai curiosi in privinta filmului!
Mi se pare foarte tare urmatorul fapt: Katniss este cu fata catre dreapta, invers decat toate celelalte personaje, ceea ce o face si mai diferita!

Leave a Reply

Ai citit articolul? Spune-ți părerea aici!