Nasterea celor noua, Mostenirile Lorien #3, de Pittacus Lore


posted by Laurentzyu on

10 comments

 
Am aflat ceva foarte important si vreau sa va anunt si pe voi in legatura cu aceasta. Am aflat ceva care m-a surprins si mi-a provocat un sentiment de nerabdare enorma. Da, asa cum puteti citi si din titlu, am aflat cum se va numi cel de-al treilea volum al seriei Mostenirile Lorien de Pittacus Lore publicata la noi in tara de catre editura Nemira. Daca primul se numeste Eu sunt numarul patru si cel de-al doilea Puterea celor sase, va anunt ca al treilea se va numi Nasterea celor noua si va aparea in august 2012! Nu am citit decat primul volum al seriei, dar pot spune ca este una dintre cele mai bune pe care le-am citit vreodata. Nu am vazut filmul, ceea ce imi pare rau, dar cred ca imi rezerva vreo doua ore in weekend ca sa il vizionez! In aceasta seara am reusit sa ma apuc si de Puterea celor sase: desi nu am citit decat un capitol, pot spune ca deja imi place. Un singur lucru "urasc" la ea: nu mai este scrisa din perspectiva lui John Smith, ci din cea a Marinei! Ma obisnuisem atat de mult cu John incat voiam sa il vad in actiune si in cea de-a doua carte. Oricum, presimt ca va fi frumoasa!
Aveti mai jos si videoclipul prin care Pittacus Lore anunta titlul celui de-al treilea volum! Enjoy:


10 comments

Leave a Reply

Ai citit articolul? Spune-ți părerea aici!