And the WINNERS are ...


posted by Laurentzyu on

6 comments

Inainte de a anunta fericitii castigatori ai concursurilor desfasurate luna aceasta pe blog, vreau sa va felicit pe toti si sa va spun ca ati avut niste lucrari minunate! A fost peste asteptarile mele sa vad ca v-ati straduit atat de mult. Dar, din pacate, nu am decat cate un premiu pentru fiecare concurs, si nu am putut da mai mult. Dar nu e nimic, mai aveti sanse la concursurile viitoare. De maine dau startul unui nou concurs realizat impreuna cu Editura RAO, asa ca stati pe aproape!

Pentru inceput, vreau sa multumesc mult librariei online Libris fara de care nu as fi putut organiza acest concurs minunat! Dupa aceea vreau sa va arat si voua cateva lucrari, cele mai frumoase dintre toate cele primite (in ordine aleatorie). Tineti cursorul pe imagine pentru a vedea numele creatorului, sau click pe ele pentru a se mari.


Ei bine, cam acestea au fost imaginile care mi-au placut cel mai mult, insa doar una este castigatoare si aceasta este imaginea de mai jos, cea a Nicoletei Roman! Felicitari Nicoleta!
Nicoleta, te rog frumos sa imi trimiti un e-mail pe laurentzyu.books@gmail.com sau prin butonul de contact din meniu cu datele tale personale si cartea pe care ti-o doresti, in caz ca te-ai razgandit!

Vreau deasemenea sa multumesc librariei online Dor de carte fara de care nu ar fi existat acest concurs! Desi ati fost putini participanti, toti ati avut lucrari extrem de bune, ceea ce m-a derutat extrem de mult si din cauza lor am si intarziat atat cu postul!
Toti ati avut niste compuneri excelente. Stiu ca v-ati straduit foarte mult sa creati aceste povestiri impresionante. Stiu ca ati stat cu ochii pe blog in fiecare duminica pentru a gasi indiciul saptamanii. A fost greu si va felicit inca o data pentru minunatele capodopere trimise pentru concurs, insa va exista doar o castigatoare (au fost numai fete), si aceasta este Troie Monica! Mi-a placut foarte mult povestirea ta, ca si ale celorlalte participante, insa aceasta a avut ceva special. A fost groaznica! Felicitari! Astept un mail cu datele tale personale pe adresa laurentzyu.books@gmail.com.

Eu zic ca nu trebuie sa fiti suparati. Voi organiza si alte concursuri pe blog la care puteti fi chiar voi castigatori! De maine incepe un nou concurs sponsorizat de Editura RAO!

6 comments

Leave a Reply

Ai citit articolul? Spune-ți părerea aici!