Lectura de weekend! (6)


posted by Laurentzyu on ,

No comments

Pentru ca primele doua saptamani de scoala m-au zapacit intens, timpul meu a zburat ca gandul! Nu am prea avut timp nici de blog, nici de citit! Ceea ce m-a exasperat la culme! Am mai postat pe blog doar asa, in "pauze". Dupa cum ati vazut, nu am mai postat nici Lectura de weekend!. Dar acum ma revansez, si voi posta azi, cand am primit si eu o portie de timp liber, doua carti pe care le puteti citi integral! V-am promis ca luna aceasta voi posta si mai multe recenzii, insa timpul m-a oprit din nou. Cartile sunt citite, mai trebuiesc recenzate. In weekenduri o sa fac cat mai multe recenzii cu care o sa va delectez simturile si care va vor face sa cititi aceste carti minunate. Acum, va las sa cititi cartea saptamanii trecute! 

Citeste integral cartea HARRY POTTER SI TALISMANELE MORTII de JOANNE KATHLEEN ROWLING!
[Click pe coperta pentru a o citi]

Leave a Reply

Ai citit articolul? Spune-ți părerea aici!