Leapsa # 2


posted by Laurentzyu on ,

No comments

Am primit leapsa de la Adriyann! Thanx!

1. Care este serialul dumneavoastră preferat?


Deocamdata, pun si eu PARIU CU VIATA!

2. Ce blog studiați în acest moment?

Al lui Adriyann, doar iau leapsa!

3. Mâncarea preferata.


Pizzaaaaa ...

4. Cocktailuri preferate.
Incerc sa nu consum alcool!

5. Film artistic preferat.


Nu prea am un film preferat, deoarece imi plac foarte multe! Dar, deocamdata pun AVATAR!

6. Culoarea preferata.


A venit toamna, si starea mea de spirit s-a schimbat, asa ca zic ROSU!

7. Care este ținuta dumneavoastră în acest moment? ( Ce purtați? )
Un tricou si pantaloni scurti! (Sunt portocaliu!)

8. Ce va place cel mai mult?


Sa citesc carti (nu altceva!) si sa vizionez filme!

9. Ce va displace cel mai mult?

Profesorii care ne dau multe teme si sa ma trezesc de dimineata!

10. Emisiuni preferate.


Ei bine, nu pierd nicio editie din Romanian Music Awards (RMA)!

11. Cântărețul preferat.


Raman, ca si data trecuta, la Riri, sau Rihanna!

12. Formatia preferata.

Eldrine Eldrine of Georgia performs at a dress rehearsal the day before the first semi-finals of the Eurovision Song Contest 2011 on May 9, 2011 in Dusseldorf, Germany.

Spun cu voce tare, ridicandu-ma-n picioare: ELDRINE! Doamne, poet ma fac!

13. Melodia preferata de dumneavoastră pentru acest sfârșit de săptămână.




Sper sa nu fie cu ghinion, pentru ca aleg o melodie mai veche pe care am ascult-o saptamana aceasta mereu! ONLY GIRL IN THE WORLD! [Click pe imaginea albumului de mai sus pentru a asculta melodia!]

14. Orașul în care ați prefera sa locuiți.


Deocamdata, chiar vreau sa aflu cum e rutina zilnica in LONDRA! M-am saturat de Bucuresti! :))

15. Ce meciuri de fotbal v-ar plăcea sa urmăriți?
Stiu ca pare absurd pentru un baiat, dar ma simt NECONVENTIONAL, asa ca urasc forbalul!

16. Luptătorul de box preferat.
Nu imi place boxul, asa ca pauza!

17. Genuri muzicale preferate.


POP, ROCK, DANCE, HIP-HOP, si multe altele!

18. Seria de cărți preferata.


Dupa cum am mai spus, imi plac foarte mult cartile, asa ca nu pot fi intr-o astfel de situatie, sa fiu pus sa aleg o serie preferata, dar aleg pe moment Fortele Raului Absolut de Kelley Armstong, o serie care m-a fascinat!

Leave a Reply

Ai citit articolul? Spune-ți părerea aici!