In My Mailbox # 2


posted by Laurentzyu on ,

2 comments


Iata ca a trecut si luna octombrie! Odata cu trecerea ei, a venit timpul sa va arat si ce carti am mai primit sau mi-am mai cumparat in aceasta luna care a fost una foarte bogata! Si, sa incepem cu inceputul!

Cele mai proaspete carti sunt de la editura ALL, care au venit astazi, exact cand am venit de la scoala! Am primit Livada de Mango de Robin Bayley si Nepovestitele trairi ale templierilor romani de Adrian Voicu! Multumesc mult Editura ALL pentru cartile minunate!

De la Libraria online LIBRIS am primit spre recenzie luna aceasta Orasul Oaselor de Cassandra Clare! Si, exact la tanc, am castigat si volumul 2 al seriei Instrumente Mortale, Orasul de Cenusa, pe blogul Sabinnei! Multumesc mult LIBRIS si Sabinna!

De la Editura NEMIRA am primit foarte multe carti spre recenzie! Multumesc mult NEMIRACorsarul de Tim Severin si Pacatos de sexy de Linda Francis Lee au fost doar cateva dintre ele!

Tot de la Editura NEMIRA am primit si Detectivul de Arthur Hailey si Impartirea la zero de Ted Chiang!

Imi doream foarte mult Eu sunt numarul patru de Pittacus Lore, dar nu atat de mult incat sa o am de doua ori! De ce o am de doua ori? Pentru ca am primit-o si de la NEMIRA! (pregatiti-va de concurs!) Si mi-am mai cumparat si Puterea celor sase deoarece eram nerabdator sa vad cum continua povestea!

Tot de la NEMIRA am primit Carrie de Stephen King (Multumesc NEMIRA pentru frumoasele carti pe care mi le-ati daruit!) si mi-am cumparat Cartea Cimitirului de Neil Gaiman

Tot de la NEMIRA mi-am cumparat si pachetul Jocurile Foamei de Suzanne Collins!

Voi ce carti ati mai cumparat/primit?

2 comments

Leave a Reply

Ai citit articolul? Spune-ți părerea aici!