End of Summer: carti + anunturi


posted by Laurentzyu on

No comments


Maine este ultima zi de vacanta! O spun cu parere de rau in glas, deoarece imi placea mai mult vara, cu tot cu vacanta ei si zilele acelea minunate si pline soare! Timpul liber incepe sa dispara, si scoala incepe o data cu caderea primelor frunze! A fost o vacanta placuta, in care (sicer sa fiu!) cele mai bune prietene mi-au fost cartile! Desi pe blog nu am facut prea multe recenzii, am citit foarte mult, si o sa ma revansez in luna septembrie, cand va astept cu o gramada de recenzii la foarte multe carti grozave!
Iata lista cu cartile pe care eu le-am citit vara aceasta (click pe titlurile acestora pentru a vedea coperta):

1. Harry Potter si Pocalul de Foc de J.K. Rowling
2. Harry Potter si Ordinul Phoenix de J.K. Rowling
3. Harry Potter si Printul Semipur de J.K. Rowling
4. Harry Potter si Talismanele Mortii de J.K. Rowling
5. Ucenicul Vraciului de Joseph Delaney
6. Atingerea Mortii. Povestiri cu Sookie Stackhouse de Charlaine Harris  (Multumesc Libris pentru carte!)
7. Invocarea de Kelley Armstrong
8. Revelatia de Kelley Armstrong
9. Rafuiala de Kelley Armstrong
10. Eu sunt numarul patru de Pittacus Lore
11. Padurea fermecata de Karin Zall
12. Cimitirul Animalelor de Stephen King ( nu am terminat-o, doarece mi s-a parut plictisitoare, si am trecut la urmatoarea, dar promit sa o termin)

Va rog frumos sa ma iertati pentru absenta acestor recenzii de pe blog, dar promit ca o sa ma revansez cu si mai multe recenzii din aceasta toamna! Tot de prin septembrie, recenziile, atat cele noi, cat si cele vechi, va asteapta intr-un format de zile mari, cu mai multe detalii despre carte, citate din aceasta, cat si parerile unro critici literari.

Avand in vedere comentariile date de voi pe blog, imi cer din nou scuze! Mi-ati pus multe intrebari pe blog, dar deabia acum v-am raspuns, deoarece sistemul de comentarii oferit de blogger lasa de dorit, acesta de la mine fiind stricat! Dar, cum mereu gasesc cate o solutie, am instalat sistemul Disqus, si acum putem comenta in voie! Enjoy!

Leave a Reply

Ai citit articolul? Spune-ți părerea aici!