Copilaria - Trecut si Prezent


posted by Laurentzyu on ,

1 comment



" 
Fiecare parinte de-al nostru a fost,la randul lui, un copil cu bucle aurii ce straluceau in lumina soarelui de vara.Din povestirile lor,nu toti au avut o copilarie pe cat se poate de frumoasa,plina de jucarioare mici si dragalase,ci poate de una "nisipoasa", fara aroma dulce a primaverii.Cativa dintre ei ar fi putut fi copii sau nepoti de boieri renumiti sau,poate de regi. Ceilalti, au fost copiii unor oameni de mijloc,respectuosi, ce si-au trait copilaria asa cum am citit cu totii in cartile cu printi si printese:fara jucarii,pur si simplu,imbracati in straiele Cenusaresei si pierzandu-si pantoful ce sta si acum in dulapul printului pe treptele castelului de noroi.Toti am visat cand am fost copii sa ajungem doctori, profesori sau chiar presedinti in SUA .Chiar daca nu am reusit, stim ca am fost si noi pentru cateva secunde,in mintea noastra ceea ce ne doream cand eram pici de gradinita. Si, iata ca,copiii despre care vorbeam,chiar daca nu au ajuns mari oameni, toti au devenit ceva mult mai important decat sa fii guvernator: parinti ce au dat si ei la randul lor, nastere unui copil inzestrat cu harul de a deveni prim-ministru sau matematician; copil mult mai educat, far' de pic de murdarie, ce-l vezi ca se joaca pe patul micului "palat" cu jucarii electronice.

1 comment

  1. Laurentzyu

Leave a Reply

Ai citit articolul? Spune-ți părerea aici!