Cartile voastre preferate + HALLOWEEN!


posted by Laurentzyu on

No comments


In luna octombrie lansez doua mari provocari pentru voi! Una dintre ele o lansez mai devreme, si anume astazi!  1. Daca aveti o carte preferata sau care v-a placut foarte mult si vreti sa ii faceti si pe ceilalti sa o citeasca, trimiteti un e-mail la adresa laurentzyu.books@gmail.com cu titlul, autorul si editura cartii, iar eu o voi citi in cel mai scurt timp posibil si ii voi posta recenzia pe blog, si voi spune bineinteles din partea cui am primit recomandarea :) !
2. Cea de-a doua provocarea este, dupa parerea mea si a altora, si provocarea anului, sau cea mai mare provocare de pe blogul meu-cel putin de pana acum! Pentru ca stim cu totii ca se apropie frumoasa si ingrozitoarea sarbatoare numita HALLOWEEN, voi lansa pentru cititorii Laurentzyu's Books, dar si pentru cei care sunt abia veniti pe blog, un concurs foarte distractiv (in sensul rau) impreuna cu Dor de Carte! Spun in sensul rau pentru ca distractiv inseamna mai degraba ingrozitor! Dupa ce voi da startul, cel mai posibil in 1-2 octombrie, voi posta pe blog cate o povestire saptamanal, in care voi trebuie sa gasiti cate un indiciu! (Povestirile, bineinteles de groaza! Nici nu cred ca le veti putea citi pana la capat! Mie mi-a fost frica sa le scriu!) Cu toate indiciile adunate, constand in cuvinte, va trebui sa imi alcatuiti un text pe o anumita tema, tema care ramane strict secreta pana la ultimul indiciu! Imi veti trimite textele care contin indiciile pe e-mail si cel mai bun va castiga! Sper sa va placa! Oricum, povestirile vor fi teribile, si nu cred ca le veti putea citi pana la capat, asa ca voi face indiciile cat mai vizibile! Plus ca, din 1 octombrie, Laurentzyu's Books se va imbraca in haina de sarbatoare, si va fi impodobit cu dovleci, scheleti, fantome, vampiri, varcolaci si multi lilieci care sa va atraga atentia!  Sper sa va distrati la acest mega-concurs incredibil! Regulile jocului vor fi postate pe blog la inceperea concursului! Enjoy! Si pregatiti-va sa infruntati cel mai crunt cosmar!!!

Nu uitati sa imi spuneti care sunt cartile pe care doriti sa le faceti cunoscute! 

Leave a Reply

Ai citit articolul? Spune-ți părerea aici!