Leapsa # 1


posted by Laurentzyu on ,

2 comments

Ieri am primit leapsa de la Adriyann. Acum e randul meu sa raspund si apoi sa o dau mai departe altor bloggeri. Sper ca datorita acestui articol,sa incepem sa ne cunoastem mai bine! Sa incepem:

1. Sa începem cu ceva simplu. Revista preferata. Argumentați.


Incerc sa ma limitez la una, si spun BRAVO. Revista BRAVO! De ce? Pentru ca imi plac toate barfele  despre vedete din showbiz si posterele super-tari, dar si cartile minunate care sunt distribuite cu aceasta revista.

2. Culoarea preferata.


Avand in vedere ca aceasta culoare se cam schimba ( bineinteles,dupa starea de spirit!), voi pune de data aceasta VERDE!

3. Serialul preferat.


Deocamdata, The Vampire Diares - JURNALELE VAMPIRILOR! O poveste delicioasa de dragoste pasionala si gelozie oarba! Un cocktail savuros de arome tragice cu colti!

4. Emisiunea preferata.


Avand in vedere ca TV-ul nu este folosit de mine decat pentru a ma uita la filme si alte seriale, deabia astept fenomenul X FACTOR! Imi place muzica la nebunie, si astept cu sufletul la gura aceasta emisiune happy!

5. Cartea preferata.


Greu, greu, greu ... ! Nu stiu ce sa fac,dar cred ca ma opresc la TREZIREA, volumul 1 din seria Jurnalele Vampirilor de L.J.Smith! Dar sa nu credet ca doar aceasta carte imi place cel mai mult. Imi place toata biblioteca,desi nu am voie sa o scriu pe toata, dar ma opresc aici pentru ca este cea care imi trece acum prin minte!

6. Cantecul preferat.


Foarte rau a fost cel care a creat aceasta leapsa (in SENSUL BUN!)! De ce? Pentru ca nu ne lasa sa ne alegem mai multe melodii. Dar totusi iau o pauza exact in dreptul melodiei One More Day a trupei Eldrine,cu care a participat la Eurovision (a reprezentat tara Georgia) si a primit un loc binemeritat. Aveti mai sus melodia, live de la marele destival european de muzica precizat mai sus!

7. Filmul preferat.


Acelasi lucru ca la muzica si carte: aleg Sweeney Todd,un film pe care l-am vazut recent, in regia lui Tim Burton si cu mari actori preferati precum Johnny Depp si Helena Bonham Carter. Film cu 3 nominalizari la Oscar si cu doua premii Globul de Aur.

8. Blogul preferat.


Laurentzyu\

Ce blog ar putea sa imi placa mai mult decat blogul meu, Laurentzyu's BOOKS! Doar asa,ca sa nu se supere nimeni!

9. Cântărețul preferat.


Greu de ales,dar aleg Rihanna! M-a fascinat cantareata cu parul rosu! :)) Glumeam,doar I Rihanna!

10. Tara preferata.


Aici e cel mai usor, tara in care locuiesc, ROMANIA!


Iar acum, momentul final in care dau mai departe leapsa, asteptat de unii ca decernarea unor premii:  


Monik96
Mmada
Claudiu
Krisz

2 comments

Leave a Reply

Ai citit articolul? Spune-ți părerea aici!