In My Mailbox # 1


posted by Laurentzyu on ,

4 comments


Aceasta rubrica nou-nouta (cel putin pe blogul meu!) va aparea atunci cand strang mai multe carti,de preferabil o data pe luna,cam pe la sfarsit,ca si in cazul de fata! Daca voi strange prea multe carti,vi le voi arata si de mai multe ori pe luna!
Aici veti vedea ce carti am mai primit sau am mai cumparat in perioadele dintre aceste postari "La colet!".

De la Libraria online Libris am primit spre recenzie cartea Atingerea Mortii - Povestiri cu Sookie Stackhouse de Charlaine Harris

La concursul de lansare a cartii Puterea celor sase de pe blogul Nemira am castigat si eu cartea Eu sunt numarul patru de Pittacus Lore! Mare noroc pe mine si multumesc Nemira pentru premiu!

Pe blogul lui Claudiu am castigat cartea Fior de Maggie Stiefvater! Multumesc mult Claudiu pentru premiu! Deabia astept sa o citesc!

Pe blogul Myrunei si al Alessei am castigat cartea a doua a trilogiei Cercul Secret, Captiva, de L.J.Smith. Multumesc mult fetelor!

Cand am fost la sediu sa ridic cartea Eu sunt numarul patru castigata la concurs, am dat peste Cimitirul Animalelor de Stephen King, si  nu am putut rezista tentatiei de a o cumpara. M-am apucat insa sa o citesc si sunt cam dezamagit, asa ca am lasat-o si am trecut la urmatoarea.


 *****

Impreuna cu revista BRAVO din 2 august mi-am luat prima carte din trilogia Fortele Raului Absolut, Invocarea de Kelley Armstrong.

Impreuna cu revista BRAVO din 16 august mi-am luat a doua carte din trilogia Fortele Raului Absolut, Revelatia, de Kelley Armstrong.

Impreuna cu revista BRAVO din 30 august mi-am luat a treia carte din trilogia Fortele Raului Absolut, Rafuiala ,de Kelley Armstrong


Voi ce carti ati mai primit/cumparat ?

4 comments

  1. Laurentzyu
  2. Laurentzyu

Leave a Reply

Ai citit articolul? Spune-ți părerea aici!