In curand la RAO


posted by Laurentzyu on

No comments

Cu totii trebuie sa fi auzit macar odata de FIOR, cartea superba scrisa de Maggie Stiefvater. Este o carte frumoasa,care mi se pare totodata unica datorita faptului ca ea este scrisa din perspectiva unui personaj de sex masculin. Nu m-am apucat inca sa o citesc dar o voi face curand,si va voi scrie si o recenzie care cred ca o sa va faca sa vreti sa o cititi daca nu ati facut-o deja. Dar, am scris aceasta postare pentru a va anunta ca in curand va aparea si volumul doi al seriei "Lupii din Mercy Falls",si anume "Linger".


Iata si sinopsis-ul cartii a doua din aceasta minunata serie:


In primul volum din seria Mercy Falls,Sam si Grace se cunosc.Acum,in cel de-al doilea volum al seriei,ei trebuie sa lupte pentru a fi impreuna.Pentru Grace,asta inseamna sa-si sfideze parintii si sa tina un secret care sa-i puna in pericol propria bunastare.Pentru Sam,asta inseamna sa lupte cu trecutul lui de varcolac si sa gaseasca o cale pentru a supravietui in viitor.Si,pe deasupra,un nou lup pe nume Cole isi face aparitia,al carui trecut poate sa distruga intreaga haita.Si Isabelle,si-a pierdut deja un frate din cauza lupilor,iar acum este indragostita de Cole. Totul se transforma chinuitor si euforic,Linger este o poveste de dragoste splendida,in care exploreaza ambele parti ale iubirii - lumina si intunericul,frigul si caldura - intr-o forma pe care nu o vei uita. 

Prima carte din serie, FIOR, o puteti comanda de aici. Eu va recomand din toata inima sa o cititi.Deabia astept sa ma apuc si eu de ea!

Leave a Reply

Ai citit articolul? Spune-ți părerea aici!